برگزاری جلسات هماهنگی روسای انجمن های جودو و تکواندو


ساعت: 12:05
تاریخ انتشار: 1401/01/18
کد خبر: 1820224

جلسه هماهنگی رئیس ستاد و رئیس ستاد کاروان اعزامی ناشنوایان و رئیس جودو و تکواندو بازی های المپیک 2021 برزیل برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صبح امروز پنجشنبه 18 فروردین جلسه هماهنگی رئیس کاروان و رئیس کاروان اعزامی ناشنوایان و ستاد اعزامی بازی های المپیک 2021 برگزار شد.حضور جودو و تکواندو در ناشنوایان به صورت جداگانه انجام شد.

در این دیدار علی رگاتی رئیس ستاد، موسوی نسب رئیس روابط بین الملل، حسین پور رئیس تعمیر و نگهداری، رحیمی زاده مشاور کاروان، لوئیس مقدم رئیس انجمن جودو و عزیزی رئیس انجمن تکواندو حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه رئیس ستاد و رئیس ستاد اعزامی کاروان ناشنوایان با تقدیر و تشکر از همکاری کارکنان انجمن ها به بیان مواردی از جمله وظایف سرپرستان و هماهنگی با اعضای ستاد پرداختند. .

در ادامه موسوی نسب، رئیس روابط بین الملل ستاد، گزارشی از وضعیت کاروان، برنامه های اعزام این مسابقات و روند صدور روادید ارائه کرد و سپس حسین پور، رئیس تعمیر و نگهداری ستاد اطلاعاتی در خصوص تجهیزات تخصصی و عمومی ارائه کرد. کاروان

لوئیس مقدم و عزیزی روسای انجمن های جودو و تکواندو ضمن ارائه گزارشی از وضعیت تیم ملی المپیک به ارائه دیدگاه ها و پیشنهادات خود پرداختند.

در پایان جلسه مقرر شد در جلسات آتی موضوعات مطرح شده به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گیرد و هماهنگی های لازم در زمینه اعزام بدون دغدغه کاروان اعزامی کشورمان انجام شود.

گفتنی است دیدارهای سایر رشته ها نیز هفته آینده برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید