دیدار نماینده بروجرد با رئیس فدراسیون کشتی بروجرد و میزبانی جام موحد.

ساعت: 18:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۹
کد خبر: 1783341

دکتر فاطمه مقسودی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این جلسه که با حضور ناصر نوربخش رئیس انستیتو کشتی، طالب نعمت پور قهرمان کشتی جهان، فرید بهرامی رئیس هیئت کشتی استان لرستان و سرپرست برگزار شد. هیئت کشتی بروجرد موضوعات مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دکتر مقسودی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی درباره این دیدار گفت: امروز توانستیم در فدراسیون حضور پیدا کنیم و با آقای دبیر و همکارانش دیدار کنیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر جلسه بسیار خوبی بود. قبل از هر چیز برای آقای دبیر احساس می کنم که او فردی با فرهنگ است و به نوعی فضایی که در اردوی تیم های ملی و فدراسیون ایجاد کرد برایم بسیار جالب بود.» احساس می کردم در حال بازدید از یک مجموعه فرهنگی هستم. ، نه اداره خاصی چون به خاطر کار به ادارات، سازمان ها، ادارات کار و وزارتخانه های مختلف می رویم و محیط اداری را می بینیم.

مقسودی بیان کرد: حرکت فدراسیون کشتی نشان می دهد که تلفیقی از فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ ورزش، اخلاق و دین در اینجا ارائه می شود و این برای من جالب بود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه موفق شدیم میزبان مسابقات جام بین المللی عبدالله موحد در رده نوجوانان آزاد و فرنگی برای شهرستان بروجرد باشیم.

وی ادامه داد: شهرستان برو از ظرفیت های ورزشی و استعدادهای ورزشی خوبی برخوردار است که این استعدادها می توانند رشد و شکوفا شوند به ویژه در کشتی و کشتی بحمدالله جوانان فوق العاده مستعدی در این شهرستان داریم.

مقسودی بیان کرد: این جلسه چند جانبه بود، توانستیم امتیازات بسیار خوبی را کسب کنیم، حضور نمایندگان مجلس در کنار نمایندگان ورزش استان در این گونه جلسات می تواند همکاری و هماهنگی ایجاد کند و در واقع انگیزه مضاعفی برای حضور جوانان ما به ورزش ایجاد کند. نجات.

وی ادامه داد: به عنوان یک مسئول باید بتوانیم این جوانان را در فضای فرهنگی مناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی آشنا کنیم تا به دنبال مسائل آسیب زا نباشند و وظیفه ماست که این بستر را برای رشد فراهم کنیم. ورزش و فرهنگ.اهداف در کشور.«و در تمام استانها فراهم کند.

مقسودی در مورد اینکه چگونه به عنوان نماینده مجلس می تواند به کشور کمک کند، گفت: ما می توانیم در بودجه سال آینده به فدراسیون کمک مالی کنیم و بعد از آن فدراسیون به لرستان کمک خواهد کرد که از نظر سخت افزاری است. اما از نظر نرم افزاری می توانیم با حمایت های معنوی و لازم در ایجاد انگیزه در چاقو موثر باشیم.

این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: درخواست من انتخاب کادر ورزشی اعم از ادارات ورزش، مدیران کل و … است تا افرادی را انتخاب کنیم که بتوانند گام های خوبی در جهت اعتلای ورزش بردارند. سعی کنید از افراد توانمند، خوش بین، خلاق، علاقه مند و بسیار موثر استفاده کنید. از کارکنان می خواهم در انتخاب مدیران ورزشی که مورد رضای خداست حسن سلیقه داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید