دیدار والیبال ایران و برزیل سخت ترین دیدار مرحله حذفی است


ساعت: 13:45
تاریخ انتشار: 1401/06/15
کد خبر: 1895580

سرمربی تیم ملی والیبال ایران دیدار ایران و برزیل را سخت ترین دیدار مرحله حذفی دانست و گفت: بازی بسیار سختی خواهد بود. دال زاتو سرمربی تیم برزیل به من گفت چرا با تو زحمت کشیدیم؟ این نباید اتفاق می افتاد به هر حال الگوی مسابقات به گونه ای بود که ایران و برزیل به مصاف هم رفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ و به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بهروز عطایی پس از برگزاری اولین تمرین با توپ تیم ملی والیبال ایران در سالن اصلی مرحله حذفی مسابقات قهرمانی جهان گفت:

خدا را شکر فکر می کنم شرایط تیم خوب است. بعد از بازی هلند، تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه همه چیز برای این است که امشب شاهد عملکرد بسیار خوب بازیکنان باشیم.

وی ادامه داد: بازی بسیار حساسی داریم و یکی از دو تیم ایران و برزیل می تواند به مرحله بعد راه پیدا کند. قطعا هر دو تیم مشکلات زیادی خواهند داشت. فکر می کنم هر دو تیم با تمام توان مبارزه خواهند کرد و بازی بسیار خوبی را شاهد خواهیم بود. امیدوارم ایران در نهایت موفق شود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران دیدار تیم های ایران و برزیل را سخت ترین دیدار مرحله حذفی دانست و خاطرنشان کرد: بازی بسیار سختی خواهد بود. دال زاتو سرمربی تیم برزیل به من گفت چرا با تو زحمت کشیدیم؟ این نباید اتفاق می افتاد به هر حال الگوی مسابقات به گونه ای بود که ایران و برزیل به مصاف هم رفتند.

تمام تلاشمان را می کنیم تا در این دیدار پیروز شویم

عطایی ادامه داد: در این مرحله از 6 تیم خوب دنیا 3 تیم حذف می شوند. همانطور که ژاپن با شکست مقابل فرانسه از دور مسابقات حذف شد، یک تیم بین تیم های صربستان و آرژانتین و یک تیم ایران و برزیل حذف خواهند شد. این مدل روشی است که همه مربیان از آن انتقاد کرده اند و چندان متعارف نیست. در هر صورت این شرایط وجود دارد و سعی می کنیم خود را با آن وفق دهیم. تمام تلاش و تمرکز خود را برای پیروزی در این دیدار به کار می گیریم.

وی در خصوص برنامه تیم ملی در روز بازی با برزیل گفت: دیدار ایران مقابل برزیل ساعت 21 به وقت محلی برگزار می شود. تلاش می کنیم اقدامات لازم را انجام دهیم. ما دیروز یک جلسه تحلیل داشتیم و امروز آن جلسه را ادامه خواهیم داد. حوالی ساعت 12 به وقت محلی تمرین توپ دیگری را در سالن اصلی خواهیم داشت تا برای دیدار مقابل برزیل آماده شویم.

دیدگاهتان را بنویسید