رئال مادرید با خرید این بازیکن کهکشانی شد

دو باشگاه لیورپول و منچسترسیتی علاقه زیادی به جذب این بازیکن داشتند و حتی با نمایندگان او و همچنین مدیران دورتموند مذاکره کردند اما در نهایت این بازیکن تصمیم گرفت پیراهن رئال مادرید را بر تن کند.

باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه ای رسما اعلام کرد که قراردادی 6 ساله با ستاره انگلیسی امضا کرده است. در متن این بیانیه آمده است: رئال مادرید و دورتموند بر سر انتقال جود بلینگهام به توافق رسیده اند و این بازیکن تا 6 سال آینده در باشگاه ما خواهد بود.

رئال مادرید با خرید این بازیکن کهکشانی شد

مراسم معرفی بلینگهام به عنوان بازیکن جدید رئال مادرید فردا 15 ژوئن ساعت 12 ظهر به وقت محلی برگزار می شود. پس از آن با رسانه ها صحبت خواهد کرد.»

صفحه رسمی باشگاه بروسیا دورتموند با انتشار توییتی این انتقال را تایید کرد و نوشت: بروسیا دورتموند و رئال مادرید بر سر شرایط انتقال جود بلنیگام به توافق رسیدند. همه در دورتموند در ماجراجویی بعدی ات بهترین ها را برایت آرزو می کنند جود!

پیش از این گفته شده بود این بازیکن با 103 میلیون یورو راهی رئال خواهد شد و بند پاداشی که در قراردادش درج شده می تواند این مبلغ را به 120 میلیون یورو برساند.

بدین ترتیب ستاره 19 ساله پس از انتقال ادن هازارد از چلسی با 120 میلیون یورو به رئال مادرید راهی سانتیاگو برنابئو خواهد شد و اکنون دومین بازیکن گران قیمت تاریخ رئال مادرید است و پس از گرت بیل و کریستیانو رونالدو. .

دیدگاهتان را بنویسید