رئیسی: مادران و همسران شهدا الگوهای بی بدیل و مروج مکتب ایثار هستند.

رئیسی: مادران و همسران شهدا الگوهای بی بدیل و مروج مکتب ایثار هستند.

روز جدید رئیس جمهور گفت: مادران و همسران شهدا که با ایمان همیشگی و تحمل همه سختی ها یاران همیشگی اسوه های جهاد و مقاومت بودند، همچنان الگوهای بی بدیل و مبلغان راستین مکتب ایثار هستند.

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پیامی به همایش تجلیل از مادران و همسران شهدا در سالروز وفات حضرت آمل بینین (علیه السلام) گفت: ملت شهیدپرور ایران به وجود چنین زنان صبور و شایسته ای افتخار می کند. راه نمونه همه زنان و مادران نسل حاضر و آینده این سرزمین کهن است.

متن پیام رئیس جمهور که توسط سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این همایش قرائت شد به شرح زیر است:

به نام خدا

درود و رحمت خداوند بر روح مطهر همه شهدا و ایثارگران با مقام شامخ و پاکیزه که برای پاسداری از دین و میهن خود با نثار جان خود مایه افتخار و سربلندی نظام اسلامی و سعادت و عظمت شدند. از ملت بزرگ ایران

درود و رحمت خداوند بر مادران و همسران شهدا و همه زنان گرانقدر که با ایمان راسخ و استقامت در همه سختی ها یار و همراه همیشگی الگوهای جهاد و مقاومت بودند و امروز الگوهای لاینفک و مبلغان راستین مکتب هستند. ایثار و شهادت .

البته در سایه چنین شرایطی، مادران و همسران شهدا از جایگاه والایی برخوردارند و خداوند متعال، کسانی که الگوی همه بانوان ایمانی و ایثارگر ملت شریف ایران هستند، از جمله آنان است. . شرب خواران کوثر نبی ویل.

جمهوری اسلامی ایران همواره مرهون زحمات زنان با ایمان و بردباری بوده است که الگوهای مقاومت به دستان آنان سربلند است. ملت شهیدپرور ایران نیز به وجود چنین زنان صبور و باوقار می بالد و سیره و منش و رفتار آنان را سرمشق همه زنان و مادران نسل حاضر و آینده این سرزمین کهن می داند.

به مناسبت فرارسیدن سالگرد ارتحال شیرزن دلیر و ایثارگر حضرت آملبنین (سلام الله علیها) این مناسبت را فرصتی ارزشمند برای قدردانی از مجاهدت زنان مؤمن و انقلابی کشور می دانم که سخنان و رفتار آنان بر نورانی است. درخشان ترین مظاهر ایثار و شهادت به بهترین نحو و جاودانه ها را نگهدار.

همچنین بر خود لازم می دانم از دست اندرکاران برگزاری این مراسم معنوی و فرهنگی تشکر و قدردانی نموده و سلامتی و عزت همه مادران و همسران شهدا و تمامی بانوان فداکار ایران اسلامی را در ادامه راه نورانی شهدا و نشر ارزش های اسلامی از خداوند متعال مسئلت نمایم. .

امید است به فضل الهی دعای خیر این عزیزان همراه مردم و همراهی دولت در راه خدمت به ملت شهیدپرور ایران باشد.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیدگاهتان را بنویسید