رئیس جمهور با خانواده شهدای مدافع حرم دیدار کرد


ساعت: 22:08
تاریخ انتشار: 1401/01/10
کد خبر: 1818566

آیت الله سید ابراهیم رئیسی با جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) و شهدای مدافع حرم خراسان رضوی دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; آیت الله رئیسی امشب با حضور در سالن شهید سلیمانی با خانواده 23 شهید مدافع حرم اهل بیت(ع) و خانواده پنج شهید برجسته خراسان رضوی دیدار کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در حاشیه این دیدار به خبرنگار ایرنا گفت: این دیدار به میزبانی نهاد ریاست جمهوری و با هماهنگی سپاه قدس برگزار شد و تعدادی از شهدای شاخص در این دیدار صمیمانه دعوت شدند. با هماهنگی فرماندار».

صدیقه هادیوی افزود: تولیت آستان قدس رضوی و استاندار خراسان رضوی نیز در این محفل صمیمی حضور داشتند و اکثر خانواده های شهدای مدافع حرم دغدغه های خود از جمله شهروندی و اشتغال را مطرح کردند.

وی ادامه داد: فرزند شهید هاشمی نژاد از خانواده شهدای شاخص در خصوص لزوم رسیدگی به گلزار شهدا و اعمال قوانین ایثارگری سوالاتی را مطرح کرد.

بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی به خانواده 247 شهید و 305 جانباز مدافع حرم اهل بیت(ع) خدمات ارائه می کند.

همچنین پرونده 17 هزار و 321 شهید، 50 هزار و 395 جانباز و 3 هزار و 392 آزاده دوران انقلاب اسلامی، حراست و دفاع مقدس از حریم اهل بیت(ع) در بنیاد شهید خراسان رضوی ثبت شده است.

آیت الله رئیسی چهارشنبه شب وارد فرودگاه مشهد شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه استان، استاندار و جمعی از مسئولان ارشد استانی قرار گرفت.

زیارت حرم رضوی، بازدید از طرح ها و پروژه های صنعتی، عمرانی و دانش بنیان، دیدار با اقشار مختلف مردم، دانشمندان و روحانیون، نخبگان، ایثارگران و خانواده های معظم شهدا، شرکت در هیئت حاکمه و نشست خبری از بیشترین موارد است. برنامه های مهم رئیس جمهور در این سفر. روزه است

اولین سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت در سال 1401 چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری – امروز و فردا – به خراسان رضوی انجام می شود.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی پیش از این به 17 استان از جمله هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و خریداراحندهمد سفر کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید