سردار کاآنی با خانواده شهید مدافع حرم سعید مجیدی دیدار کرد


ساعت: 14:19
تاریخ انتشار: 1401/01/10
کد خبر: 1818500

سردار سرتیپ اسماعیل کعانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خانواده شهید مدافع حرم سردار شهید سعید مجیدی که در جبهه مقاومت سوریه به شهادت رسید، دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; سردار اسماعیل کاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه امروز در اراک با خانواده شهید مدافع حرم سردار سعید مجیدی که در جبهه مقاومت سوریه به شهادت رسید، دیدار کرد.

فرمانده کل سپاه قدس در این دیدار ضمن تبریک و عزاداری شهادت این رزمنده دلیر و با اخلاق مدافع حرم، برای خانواده آن مرحوم از درگاه خداوند متعال صبر و شکیبایی مسئلت کرد و با ارسال سلام و درود و قرائت به قرائت شد. فاتحه برای روح شهید، از جهاد سخن گفت و شهادت و مجاهدت شهدای مدافع حرم را بیان کرد.

رشید اسلام پاسدار سردار “سعید مجیدی” پس از سالها تلاش خستگی ناپذیر و خالصانه در عرصه های مختلف برای دفاع از انقلاب و خدمت به نظام و میهن اسلامی و ایفای نقش در جبهه مقاومت در 23 خرداد و در دفاع از حرم حضرت زینب (س) ص) ) به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به خیل عظیم شهدا پیوست. پیکر پاک سردار شهید سعید مجیدی روز دوشنبه 17 خردادماه با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم اراک تشییع شد. از این شهید بزرگوار سه فرزند به یادگار مانده است.

دیدگاهتان را بنویسید