وزیر بهداشت با خانواده شهید مدافع حرم فردیس دیدار کرد


ساعت: 15:33
تاریخ انتشار: 1401/01/18
کد خبر: 1820272

وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی به نمایندگی از رئیس جمهور به مناسبت سیزدهمین سفر دولت سیزدهم به استان البرز از سوی رئیس جمهور با خانواده شهید والامقام فردیس دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریک ؛ دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در سفر به استان البرز در دیدار با خانواده این شهید مدافع حرم در فردیس گفت: خدا را شکر در مکان مقدسی که این شهید بزرگوار در این دنیا زندگی می کرد حضور یافتم. ماه رمضان.»

وی ادامه داد: اگر این کشور توانسته در برابر تهاجم و تهدید دشمن ایستادگی کند و قدرت خود را به نمایش بگذارد با جانفشانی شهدا و حمایت خانواده های بزرگوارشان بوده است.

وزیر بهداشت افزود: قبل از دیدار با خانواده این شهید از کارخانه گروه صنعتی مپنا بازدید کردم که مایه مباهات بود و کارهای بزرگی انجام دادند که همه اینها به برکت خون شهدا بود.

عین اللهی خاطرنشان کرد: شهید هادی شریفی از شهدای بزرگوار و سرافراز این شهرستان است؛ شهدای سرافراز و سرافراز این شهرستان. ما همه جا به این روحیه شهادت طلبی و ایثار نیاز داریم و امروز حضور شهید حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان فضایی ارزشمند و مقدس را برای هموطنانش به نمایش می گذارد.

وی گفت: به همت فرماندار فردیس که نیروی ارزشمندی است و از طرف دولت آیت الله رئیسی امروز به دیدار خانواده شهید هادی شریفی آمده ایم و تبریک و تسلیت عرض می نماییم.

نماینده ویژه رئیس جمهور در خاتمه خاطرنشان کرد: البته شهید والا دو فرزند پسر دارد که ادامه دهنده راه پدر شهیدشان هستند و ما نیز برحسب وظیفه در خدمت خانواده شهدا هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید