رئیس جمهور درگذشت عادل هازارد را تسلیت گفت


ساعت: 11:00
تاریخ انتشار: 05/08/1401
کد خبر: 1886473

رئیس جمهور در پیامی درگذشت خادم فداکار «عادل هازارد» را به خانواده، بازماندگان و دوستان آن مرحوم تسلیت گفت و از درگاه خداوند متعال علو درجات و علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت کرد. پاداش برای بازماندگان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی در پیام تسلیت درگذشت دکتر عادل آذر گفت: این استاد دانشگاه و مدیر پرتلاش و توانمند در سمت های مختلف از جمله نماینده مردم در شورای اسلامی، رئیس سازمان حسابرسی کل کشور خدمت کرد. دفتر و مرکز آمار ایران و در این دولت عنوان مشاور رئیس جمهور و رئیس مؤسسه عالی مدیریت و برنامه ریزی آموزش و پژوهش با انجام فعالیت های ارزنده نام و یادی از خود بر جای گذاشت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

به نام خدا

درگذشت خادم فداکار، همکار عزیز و گرامی مرحوم جناب آقای دکتر عادل آذر تأثیر بسزایی داشته است.

این استاد و مدیر پرتلاش و توانمند دانشگاه، سمت های مختلفی از جمله نماینده مردم در شورای اسلامی، رئیس دیوان محاسبات کشور و مرکز آمار ایران و در این دولت به عنوان مشاور رئیس جمهور و رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش، مدیریت و برنامه ریزی با انجام فعالیت های ارزنده نام و خاطره ای به یادگار گذاشت.

این ضایعه را به خانواده محترم، همه بستگان و دوستان آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران

دیدگاهتان را بنویسید