مراسم بزرگداشت درگذشت عادل هازارد در ایلام برگزار شد


ساعت: 12:37
تاریخ انتشار: 05/08/1401
کد خبر: 1886503

مراسم بزرگداشت مرحوم دکتر عادل آذر رئیس سابق مرکز آمار و دیوان محاسبات کشور با حضور جمعی از مقامات کشوری و لشکری ​​در دلران استان ایلام برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، این آیین روز شنبه با حضور حجت الاسلام موسوی امام جمعه و صادقی فرماندار ویژه شهرستان دهلران، اقشار مختلف مردم، مسئولان، دانشگاهیان، فرماندهان و کارکنان نظامی و انتظامی در محل جامع دهلران برگزار شد. مسجد.

امام جمعه دهلران در این آیین درگذشت دکتر آذر را به مردم ایران، استان ایلام و به ویژه شهرستان دهلران تسلیت گفت و گفت: اواخر آذر از رزمندگان دوران دفاع مقدس بود و چهره های شناخته شده کشور و نوشته های موثری داشتند و امروز مردم در سوگ این عالم هستند.

حجت الاسلام سید محسن موسوی افزود: مرحوم آذر تحصیلات خود را در منطقه ای عقب مانده دنبال کرد و به یکی از چهره های ماندگار علمی کشور تبدیل شد.

فرماندار ویژه دهلران نیز با تسلیت درگذشت دکتر آذر به مردم ایران اسلامی، استان ایلام و همشهریان دهلرانی خاطرنشان کرد: مرحوم آذر در سمت های مختلف به عنوان نماینده مجلس، رئیس مرکز آمار ایران به کشور خدمت کرد. ، رئیس اداره حسابرسی و مشاور رئیس جمهور.

لطیف صادقی با قدردانی از ابراز محبت های شخصیت های کشوری، کشوری و استانی تاکید کرد: مراسم تشییع و تدفین دکتر آذر در زادگاهش دهلران از سوی ستاد بزرگداشت آن مرحوم به اطلاع عموم خواهد رسید.

دکتر عادل آذر یکی از چهره های ماندگار علمی کشور با مسئولیتی به عنوان نماینده حوزه انتخابیه دهلران، دره شهر و آبدانان در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی و عضویت در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، چ. مرکز آمار ایران، رئیس دیوان محاسبات کشور و رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس، رئیس مرکز تحقیقات مدیریت و بهره‌وری ایران، عضو هیئت امنای دانشگاه تربیت مدرس، عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس گروه مدیریت صنعتی دانشگاه تربیت مدرس و مدیر گروه مدیریت صنعتی دانشگاه امام صادق (ع)، مشاور رئیس و رئیس مدیریت و برنامه ریزی موسسه آموزش عالی و تحقیقات به عنوان عضو واقعی ستاد رهبری تحول حکومت در کشور.

اواخر آذر یکی از سرمایه‌های ارزشمند انسانی کشور و استان ایلام بود و دارای نشان‌ها و نشان‌های ملی، عضویت در مجامع مختلف علمی و سابقه رهبری و آثار ممتاز و برجسته بود.

به گزارش ایرنا، عادل هازارد که برای عمل جراحی در بیمارستان بستری شده بود، شامگاه جمعه (18 مرداد) درگذشت. آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس شهریور 1400 با صدور حکمی وی را به سمت مشاور رئیس و رئیس مؤسسه عالی آموزش و پژوهش، مدیریت و برنامه ریزی منصوب کرد.

وی متولد 1345 در دهلران، فارغ التحصیل دکتری مدیریت و از اعضای هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید