360 به جای عدل با عادل با عادل می آید

360 به جای عدل با عادل با عادل می آید

روز جدید : کاربالدا و یک فرد توانمند در هر زمینه ای که در دسترس باشد میزان بهره وری مطلوب را فراهم می کند. حال اگر او در جایگاه و رشته خودش قرار بگیرد، این اجرای مطلوب تبدیل به یک اجرای درخشان می شود و این مرد و برنامه اش تبدیل به یک برند در جامعه می شود. دقیقا چه اتفاقی برای عادل فردوسی پور و برنامه 90 افتاد؟امروز عادل فردوسی پور شخصیتی است که پتانسیل ایجاد سرمایه اجتماعی را دارد نه تلویزیون و برنامه 90 که به هر برنامه ای نسبت می دهد. بحث بازگشت ادل به تلویزیون برای امروز و دیروز نیست و همه خواهان بازگشت او هستند. اما حالا ادل همه چیز را به آینده منتقل می کند و وقت خود را با سایت برنامه 90 می گذراند که اکنون به نام فوتبال 360 تغییر نام داده است. باید دید با بازگشت چشمگیر ادل به تلویزیون در ماه های آینده داستان چگونه خواهد بود.

کدام سرکوب شد؟

بیش از 3 سال از تعطیلی برنامه 90 پرمخاطب ترین برنامه تلویزیونی می گذرد و برخلاف لهجه برخی مسئولان، هیات نظارت صدا و سیما و مطالبات عمومی، نه برنامه نود دیده می شود و نه عادل فردوسی پور. در تلویزیون به عنوان مجری و گزارشگر. به نظر می رسد مدیران متوسط ​​رادیو و تلویزیون تصمیم گرفته اند برنامه های پرمخاطب و پرمخاطب را فدای برخی رویکردهای خود کنند و شاید یکی از دلایل کاهش شدید مخاطبان تلویزیون نیز همین موضوع باشد که اخیرا پیمان جبلی، مدیر صداوسیما نیز رسما به آن اذعان کرده است. تلویزیون. تایید این گفته را می توان در صحبت های اخیر علی فروگی، مدیر شبکه سه سیما که جدی ترین مخالف حضور عادل و برنامه 90 بوده و هست، مشاهده کرد. او می گوید و نه و تجربه اش. باید بگویم او از مدار خارج شده بود. دیگران تماشا کردند، و بنابراین رادیو و تلویزیون از هم پاشیدند، “یا در جای دیگر.” «او وانمود می کند که افسرده است» حالا با وجود این ادعاها، سؤالاتی مطرح می شود. اول اینکه مدیر شبکه سه دقیقا در مورد رفتن فردوسی پور چه می گوید؟ در صورت تجاوز، باید در ملاء عام به او گفته شود; اما می توان فهمید که حذف فردوسی پور نه بر اساس انحراف از مدار که معنا و مصداق آن مشخص نیست، بلکه ناشی از اختلاف سلیقه است. ضمن اینکه سلیقه مدیران جدید با ادل ژور همخوانی نداشت و به همین دلیل پرمخاطب ترین برنامه تلویزیونی 2 دهه اخیر را تعطیل کردند. بررسی ارقام بودجه 1400 منتشر شده نشان می دهد که صداوسیما بیش از 2600 میلیارد تن فولاد از دولت دریافت خواهد کرد. 700 میلیارد تن بیشتر از سال گذشته طبیعتا این پول از جیب مردم پرداخت می شود و حق دارند انعکاس افکار و سلیقه خود را در جام جم ببینند. درست 72 ساعت قبل از حذف 90 بار دیگر به عنوان بهترین برنامه تلویزیونی انتخاب شد. سوال دیگر این است که عادل فردوسی پور کجا سرکوب شد؟ فردوسی پور تقریباً بیست و پنج ماه پس از تعطیلی برنامه 90 سکوت کامل کرد و در جشن فارغ التحصیلی دانشگاه شریف جز چند دقیقه درد دل نکرد. پس مجریان تلویزیون از چه ظلمی صحبت می کنند؟ نکته این است که محبوبیت دارای مولفه هایی است که ادل دارد. نگاهی به اتفاقات مختلف پیرامون او در سال های اخیر نشان می دهد صدا وسیما هر چه تلاش کرد نتوانست جای خالی و ملموس فردوسی پور را پر کند. اما او همچنان با بازگشت سلبریتی ها به تلویزیون مخالف است. اما ممکن است مخاطب در اولویت نباشد و باید رویکردهای خود را در اولویت قرار دهد. رویکردی که در آن مجری یکی از برنامه ها به وضوح از برنامه تلویزیونی حذف می شود تا کارگردان ها را تماشا کند. قدر مسلم فردوسی پور در طول سالیان متمادی با 120 مسابقه فوتبال همین محبوبیت و کارکرد خود را حفظ کرده و امروز نیز تاثیرگذار است. ادل که حتی نمی خواهد در ازای بستن یک برنامه دیگر برگردد.

بازگشت با Football 360

تهیه کننده و گزارشگر معروف و محبوب تلویزیون درباره بازگشتش به صداوسیما و حواشی آن اظهار نظر کرد. عادل فردوسی پور در بازگشت به تلویزیون، بحث هایی که در این باره و تکذیبی که اخیرا منتشر کرده است، گفت: در حال حاضر با دوستان در سایت فوتبال 360 کاری انجام می دهم و حالا باید ببینیم چه می شود، اما فعلا وی دلیل علاقه وی به اعدادی مانند 90، 120 یا 360 را در هنگام ساخت برنامه افزود: عدد خوب است و با شماره تماس خواهم گرفت. قبلا هم گفته بودم برای صدا و سیما شرطی نگذاشته ام تهیه کننده برنامه 90 درباره روند آماده سازی تیم ملی فوتبال و اظهارات جنجالی مسئولان مبنی بر اینکه در ابتدا شایعه شده بود بازی برزیل و آرژانتین در ساعت 24 برگزار می شود، گفت. 95٪، اما سپس گفت که به طور کامل لغو شده است. سبیل پرداختی فدراسیون فوتبال، حواشی آن و اینکه اگر او بود، این سؤالات را دنبال می کرد: فعلاً او را رها کنید.

دیدگاهتان را بنویسید