رئیس جمهور فردا به نیویورک سفر می کند


ساعت: 12:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۷
کد خبر: 1897995

برای شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد؛

سید ابراهیم رئیسی صبح فردا دوشنبه برای حضور و سخنرانی در هفتاد و هفتمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد به منظور تامین منافع ملت ایران و تلاش برای تحقق “نظم عادلانه بین المللی از طریق چندجانبه گرایی اقتصادی” به نیویورک سفر می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید ابراهیم رئیسی صبح فردا دوشنبه برای حضور و سخنرانی در هفتاد و هفتمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد به منظور تامین منافع ملت ایران و تلاش برای تحقق “نظم عادلانه بین المللی از طریق چندجانبه گرایی اقتصادی” به نیویورک سفر می کند.

رئیس جمهور در این سفر علاوه بر سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل، با تعدادی از سران کشورهای شرکت کننده در این نشست نیز دیدار و گفتگو خواهد کرد و دیدارهای جانبی دیگری نیز خواهد داشت.

رئیسی در آخرین روزهای هفته گذشته در قالب شرکت در بیست و دومین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای به منظور ادامه ایجاد یک سفر سه روزه به شهرستان سمرقند ازبکستان برقراری نظم بین المللی از طریق چندجانبه گرایی اقتصادی و در همین رابطه در حاشیه این نشست با 10 سران کشورهای حاضر در اجلاس از جمله روسیه، چین و هند دیدار و گفتگو کرد.

دیدگاهتان را بنویسید