رئیس جمهور چشم به ماجرای این بازیکن جنجالی باز کرد

دیدیه دشان در اتاق مطبوعات پس از پیروزی مقابل مراکش در پاسخ به این سوال که آیا کریم فرصتی برای بازگشت یا حضور در سکوها یا بازی در صورت بهبودی دارد؟ ساده و سرد جواب داد: سوال بعدی.

خبرگزاری فرانسه مدعی است که این ایده از خود امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه گرفته شده است که در روز نیمه نهایی حضور داشت و حضور خود را در فینال مقابل آرژانتین در ورزشگاه لوسایل اعلام کرد.

ایده مکرون نه تنها آوردن بنزما، بلکه گروهی از بازیکنان مصدومی است که در قطر حضور داشته اند یا به دلیل مصدومیت تیم را از دست داده اند، مانند پل پوگبا یا انگولو کانته.
آملی اودیا کاسترو، وزیر ورزش فرانسه، کسی است که این موضوع را در RTL تأیید کرد و گفت که می‌دانم ماکرون می‌خواهد این کار را انجام دهد و سخت کار می‌کند.

مسئله این است که بنزما خیلی شبیه بقیه نیست. او صبح دیروز در مادرید یک بازی دوستانه مقابل لگانس انجام داد و مصدوم نشد.

همانطور که مارکا در این هفته گزارش داد، مهاجمی که در 19 نوامبر مصدوم شده بود، زمانی که سرمربی فکر می کرد به دلیل کمبود وقت دیگر برنمی گردد، توسط دشان خط خورد.

با این حال، بهبودی بنزما نشان داد که بازه های زمانی تعیین شده از سوی فدراسیون فوتبال فرانسه با میزان مصدومیت او مطابقت ندارد.

اگرچه حضور بنزما در قطر بعید است، اما غیرممکن نیست و به قدرت اقناع رئیس جمهور فرانسه بستگی دارد. اگر او می توانست کیلیان امباپه را برای ماندن در پی اس جی متقاعد کند، چرا امروز نمی تواند؟

به عقیده خیلی ها، چه بنزما به قطر بیاید و چه نیاید، مهاجم رئال مادرید روی کاغذ قهرمان جهان می شود زیرا جایگزینی برای او وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید