استقلالی ها چشم به تاریخ جنجالی پرسپولیس باز کردند

استقلالی ها چشم به تاریخ جنجالی پرسپولیس باز کردند

پس از جذب یورگن لوکادیا، پرسپولیسی ها از دومین خرید جدید خود در خط حمله رونمایی کردند. محمدحسین میرصالخیان، مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان در صفحه شخصی خود به هزینه های نقل و انتقالاتی پرسپولیس واکنش نشان داد.

وی در همین رابطه توییت زیر را منتشر کرد:

لوکادیا و دیابات در مجموع 3 میلیون یورو هزینه کردند. یعنی حدود 90 میلیارد تومان برای دو نفر! این هزینه ها از جیب چه کسی است؟ نمایندگان محترم مردم در کجای مجلس می نشینند؟ آیا این تخلفات نیست؟ نمی‌توانی در آب یک تیم گیر کنی و تیم دیگری را از دریا بزنی.»

در همین راستا انتشار ماجرای محمدحسین میرصالحیان، مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان، خشم هواداران پرسپولیس را برانگیخته است.

در زیر نگاهی داریم به واکنش هواداران پرسپولیس به ماجرای جنجالی مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان:

* شما تکلیف 92 هزار میلیارد هزینه تخصیصی را می دهید در حالی که پرسپولیس با توجه به هواداران زیاد مانند هزینه های سپاهان از خزانه وزارت صمت خرج نمی کند.

* باشگاه پرسپولیس باید سریعا از این فرد شکایت کند. رامین فرناندز سیلویرا، محقق، در مورد اینکه بهترین مربی خارجی تاریخ ایران مجانی نیامده است، چیزی نگفته است.

* یارالعجب این دروغ ها را از کجا آوردی، به قول خودت استخوان در گلو نیست که بگوییم، اما پرسپولیس به خاطر معاوضه مجبور است پول بدهد، چقدر داد؟ چی؟

* اظهار لطف گفتن; نود میلیارد یا نود هزار میلیارد…؟

* میلیون ها پول از بیت المال را بدون هوادار خرج می کنند! حالا از ترس دوباره قهرمانی پرسپولیس قصد ایجاد حاشیه دارند!! چه شرم، صداقت و شرف!

هواداران استقلال از ماجرای مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان حمایت کردند. حال باید واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس را دید.

اکثر این کامنت ها جنبه مداحی دارند و هیچکدام به طور قانونی مورد تایید خبروزشی نیست.

در پرونده تخلفات فولاد مبارکه نیز مجلس متن منتشر شده در رسانه ها را تکذیب کرد و تاکید کرد آنچه پس از بررسی اعلام می شود مبنای اقدام است. اما مدیرعامل فولاد مبارکه از تعویض تعداد زیادی از مدیران این شرکت به دلیل تخلفات خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید