چشم فردیس چشم به راه 2 بیمارستان فوق تخصصی است / ایجاد 600 تخت در شهر 700 هزار نفری


ساعت: 14:24
تاریخ انتشار: 09/08/1401
کد خبر: 1914480

عبداللهی بیان کرد: قرار بود بیمارستان هایی با پیشرفت بیش از 60 درصد اجرا و افتتاح شود اما از رئیس جمهور خواستیم پروژه های دیگری را لحاظ کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکمیتبی عبداللهی استاندار البرز در جمع خبرنگاران گفت: درخواست وام، مسکن، کار، آب، برق و گاز مهمترین مطالبات مردم در میز خدمت است.

عبداللهی افزود: بر اساس مصوبه مجلس، مشکل آب، برق و گاز ساختمان های ساخته شده در مناطق شهری که پروانه ساختمانی دریافت نکرده اند، موقتا حل می شود.

وی در جای دیگری گفت: بحث های کارشناسی در روزهای تعطیلی پنجشنبه ها ادامه دارد و هر تصمیمی که از سوی دولت گرفته شود در استان اتخاذ خواهد شد.

عبداللهی تصریح کرد: تعریض بلوار و روشنایی جاده کزلحصار که با حوادث متعددی همراه بود در حال انجام است و رضایت همه و همه مردم این منطقه محروم را به دنبال داشت.

وی گفت: راه های روستایی و شهری در دستور تعریض، ایمن سازی و روشنایی هستند، همچنین بهره برداری سریع از بزرگراه شهید سلیمانی نیز در دستور کار قرار دارد.

استاندار البرز به بهره برداری از بیمارستان فردیس تا پایان سال 1401 اشاره کرد و افزود: این پروژه 90 درصد پیشرفت داشته و در حال آماده سازی سایت هستیم.

عبداللهی بیان کرد: دو بیمارستان فوق تخصصی هرکدام با ظرفیت 300 نفر در فردیس افتتاح می شود و بیمارستان سیدالشهدا کرج نیز 52 درصد پیشرفت کرده است.

استاندار البرز با اشاره به افتتاح بیمارستان مذکور با ظرفیت 300 نفر تا هفته دولت در سال آینده تصریح کرد: بیمارستان خورشید با 500 تخت در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: قرار بود بیمارستان ها با بیش از 60 درصد پیشرفت اجرا و افتتاح شوند اما از رئیس جمهور خواستیم که فقط پروژه بیمارستان کمالشهر را تکمیل کند.

عبداللهی گفت: بیمارستان مذکور از 10 درصد به 40 درصد پیشرفت رسیده است و اسکلت آن تا دو هفته آینده تکمیل می شود و سال آینده با چوب کاری و نقاشی دیواری افتتاح می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید