شهرداری 700 هزار نفری فردیس حتی خودرو خدماتی ندارد/ ساماندهی زیرساخت ها در گرو برداشت از کرج، اجرای طرح تفصیلی و جامع ترافیک است.

ساعت: 09:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۳
کد خبر: 1784076

محمدرضا عزیر گفت: تا زمانی که مشکل ربوده نشدن فردیس از کرج وجود داشته باشد، شهرداری فردیس در حوزه های مختلف با مشکل مواجه می شود و هزینه ها را افزایش می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شهردار فردیس در گفت و گو با تیتریک با اشاره به اینکه خوشبختانه سرپرست جدیدی در مدیریت شهری برای جبران گذشته وجود دارد، گفت: امیدوارم مشکلات ناشی از انتزاع فردیس از کرج مرتفع شود.

محمدرضا عزیر افزود: با توجه به اینکه برداشت فردیس از کرج تاکنون به درستی اتفاق نیفتاده است، می توان گفت که بخش قابل توجهی از مشکلات شهرداری فردیس و شهرستان در حال بازگشت به این معضل است و شاهد این مشکلات خواهیم بود. در حالی که تکمیل نشده است.

وی با اشاره به اینکه حتی یک خودروی خدماتی در شهرداری فردیس وجود ندارد گفت: افتتاح این تقاطع عزم جدی شهرداری کرج و مقامات بالاتر استان را برای واگذاری پرونده فردیس به شهرداری می طلبد. .

آگیر تامین زیرساخت ها را برای فردیس ضروری دانست و تصریح کرد: در حالی که مشکل ربوده نشدن فردیس از کرج وجود دارد، شهرداری فردیس در حوزه های مختلف با مشکل مواجه می شود و هزینه ها را افزایش می دهد.

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح جامع و تفصیلی راه فردیس زیربنای ساختاری این شهرستان است، گفت: بزرگترین مشکل امروز ساکنان فردیس ورودی و خروجی شهر خواهد بود.

آگیر افزود: متاسفانه به دلیل ازدحام ترافیکی جاده ملارد، جاده کشتارگاه به عنوان قسمت شرقی شهرستان در دستور کار قرار گرفته است که این پروژه تا پایان سال تکمیل و به بهره برداری می رسد.

شهردار فردیس در خاتمه خاطرنشان کرد: اتصال محور مذکور با جاده ویژه، بزرگراه تهران – کرج و بزرگراه همت در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید