بازدید رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از پروژه بزرگ احداث بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهرستان نور

بازدید رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از پروژه بزرگ احداث بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهرستان نور

تاکنون علما، علما، مسئولان و شخصیت های برجسته کشور از این پروژه عظیم بازدید کرده و اهمیت و تاثیر این طرح را در رفاه و سلامت انسان بیان کرده اند. رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور بازدید کرد و آن را پروژه ای باشکوه و کم نظیر در کشور دانست و تاکید کرد:

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس: پروژه بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور مایه افتخار نظام در حوزه بهداشت و درمان است.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی که پس از بازدید از بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور به شهر کوم سفر کرده بود، گفت: پروژه بیمارستان نور در زمینه ساخت و ساز و تجهیزات مستعمل یکی از مجلل ترین و منحصر به فردترین پروژه های جهان است. کشور.” .

دکتر حسینعلی شهریاری در این بازدید از پروژه عظیم بیمارستانی گفت: دو سال بعد به کوم سفر کردم و پیشرفت بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور با وجود مشکلات اقتصادی کشور بسیار محسوس بود.

رعایت استانداردهای بالا در ساخت و ساخت تجهیزات ساخت و ساز بیمارستان های تخصصی و فوق تخصصی نور

وی گفت: در هیچ بیمارستان و حتی ساختمانی در کشور رعایت استانداردهای بالا در ساخت و ساز و تجهیزات ساخت این پروژه را رعایت نکرده ام و این نشان دهنده اهتمام و حساسیت مراجع تقلید به سلامت انسان است. “

این پروژه مایه افتخار نظام سلامت است

رئیس مجمع خیرین سلامت کشور با بیان اینکه این پروژه می تواند مایه مباهات نظام بهداشت و درمان اسلامی باشد، خاطرنشان کرد: امیدوارم ساخت بیمارستان نور با سرعت به موقع به اتمام برسد.

شهریاری با اشاره به استفاده از مهندسین و متخصصان روز دنیا در ساخت و ساز و تجهیزات در این پروژه گفت: ضروری است اعضای کمیسیون بهداشت و درمان و حتی اعضای کمیسیون عمران از روند ساخت این بیمارستان بازدید کنند انرژی مثبت. بنده از ظرفیت موجود این متخصصان در پروژه های بزرگ دیگر بهره ببریم.

قم با این طرح نقش موثری در گردشگری سلامت خواهد داشت

وی با بیان اینکه تامین امنیت و سلامت یکی از وظایف دولت است، گفت: کوم می تواند با راه اندازی این بیمارستان نقش موثری در گردشگری سلامت داشته باشد.

علاءالدین نجف رئیس هیأت مدیره بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور نیز با تشکر از حضور رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گزارشی از سخنان وی از ابتدا تاکنون ارائه کرد و گفت: علیرغم همه مشکلات، خوشبختانه این پروژه بزرگ طبق برنامه پیش می رود.

وی با اذعان به اهمیت غیرقابل انکار این گونه طرح ها و تاثیر گسترده آن بر ارائه خدمات درمانی و رفاه مردم، به مسئولین کشوری و استانی و تمامی کسانی که هر یک از این اقدامات را یاری و برداشته اند تبریک گفت و مسئولان همچنان ادامه خواهند داشت. تا اتمام این پروژه.

وی تاکید کرد: همکاری و همدلی زمینه را برای تسریع در این پروژه بزرگ فراهم می کند و خدای ناکرده این مجموعه بیمارستانی که در جوار معبد کریمه خاندان حضرت فاطمه معصومه (س) قرار دارد به بهره برداری می رسد. تا حد امکان مردم عزیز کشورمان از خدمات تخصصی و فوق تخصصی آن بهره مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید