رئیس مجلس از بیمارستان نور قم بازدید کرد


ساعت: 09:54
تاریخ ارسال: 10/07/1401
کد خبر: 1920321

رئیس شورای اسلامی صبح امروز از بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی در حال ساخت نور قم بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد باکر کلیباف رئیس شورای اسلامی که صبح امروز (چهارشنبه 18 دی) به منظور دیدار با مراجع تقلید مقدس به شهر مقدس قم سفر کرده بود، از بیمارستان در حال ساخت نور قم بازدید کرد.

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور با ظرفیت 506 تخت در 12 طبقه و مساحت 80 هزار متر مربع و با زیربنای حدود 65 هزار متر مربع در بلوار آیت الله بروجردی با حمایت حضرت آیت الله العظمی سیستانی در حال ساخت است.

بر اساس این گزارش، بیمارستان در حال ساخت شامل بخش های تخصصی و فوق تخصصی مانند قلب و عروق، مرکز جامع سرطان با بخش هایی شامل پزشکی هسته ای، مغز و اعصاب، مردان و زنان، آزمایشگاه بالینی و پاتولوژی و آزمایشگاه اورژانس، تصویربرداری، زایمان و سزارین است. جراحی سرپایی، بخش های تشخیصی و درمانی، مطالعات فیزیولوژیکی، مطالعات ریوی، بخش ناباروری، مراقبت های ویژه، گوارش و کبد، دیالیز، سنگ شکن، پرتودرمانی، بخش نوزادان و کودکان، فیزیوتراپی و توانبخشی.

در این بازدید حجت الاسلام سید جواد شهرشتانی نماینده آیت الله سیستانی در ایران، محمدتقی شاهچراگی استاندار قم، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در شورای اسلامی نیز حضور داشتند و سخنران را همراهی کردند. .

دیدگاهتان را بنویسید