رئیس سازمان نظام پزشکی با استعفای علویان مخالفت کرد


ساعت: 09:46
تاریخ انتشار: 08/07/1401
کد خبر: 1906672

رئیس سازمان نظام پزشکی با استعفای علویان رئیس هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ مخالفت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد رای زاده رئیس سازمان نظام پزشکی در واکنش به استعفای سیدموید علویان – رئیس هیات مدیره سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ پس از حوادث تجمع جمعی از پزشکان مقابل سازمان نظام پزشکی. چهارشنبه گذشته خطاب به او گفت: «هر چند از این حادثه متاسفم. برای شما که با جدیت و دلسوزانه پیگیر راه حل مشکلات اعضای جامعه پزشکی بوده اید، استعفای شما را در شرایط فعلی مناسب نمی دانم. جایی که انسجام و همدلی نیاز مبرم ارکان مختلف سازمان نظام پزشکی کشور است و امیدوارم بتوانم در این شرایط حساس با همکارانم همکاری داشته باشم. ادامه دادن.”

لازم به ذکر است سیدموید علویان ۱۳ آبان با انتشار متنی خطاب به هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ از سمت خود استعفا داد. وی در متن استعفای خود گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر قادر به انجام وظایف قانونی و محوله نیستم، هم به عنوان رئیس و هم به عنوان عضوی از هیئت مدیره استعفا می دهم.

همچنین محمد رضی نایب رئیس هیئت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ نیز با انتشار شکایت نامه ای در فضای مجازی به دلیل روابط نامناسب با برخی از اهالی جامعه پزشکی استعفای خود را اعلام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید