رئیس شورای شهرداری اسفرورین در اعتراض به انتصاب شهردار از سمت خود استعفا داد.

ساعت: 17:54
تاریخ انتشار: 1400/08/08
کد خبر: 1780175

رئیس شورای شهرداری اسفرورین انتخاب شهردار جدید این شهر را غیرقانونی دانست و با ارسال نامه هایی استعفای خود را اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح قزوین; انتخاب شهردار اسفرورین در ماه گذشته یکی از چالش های این شهر بود که حواشی متعددی به همراه داشت، به طوری که شنیده ها حاکی از آن است که برخی از اعضای شورای شهرداری در غیاب رئیس شورا گزینه مورد نظر خود را انتخاب و به فرمانداری ارائه کردند. .

بر اساس شنیده ها فرد مورد نظر با حمایت و فشار یک نماینده مجلس در این شورای شهر تحمیل شده و طبق اخبار رسیده این گزینه هم اکنون به عنوان یکی از اعضای اصلی تیم انتخاباتی تیم نماینده مشغول به کار است. منتسب شدن.

عسگری رئیس شورای شهر اسفرورین در این خصوص به خبرنگار صبح قزوین گفت: وی گفت: من با جدیت اعلام کرده ام که تا مراحل شکایت کامل نشود این گزینه انتخاب نشود.

وی بیان کرد: به انتخاب گونه ای از شهرداری اسفرورین که در غیاب خودم صورت گرفت اعتراض کردم و به بخشدار شکایت کردم.

7720b260 be11 46bf b15a 3305954c3ed1 خبر خاکستری

امروز پس از گذشت نزدیک به دو هفته از مصاحبه رئیس شورای شهر اسفرورین با پایگاه خبری صبح قزوین، مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید این شهر (علی طاهرهانی) با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد. . شهرستان اسفرورین در اعتراض به این انتصاب نامه استعفای خود را به فرماندار و فرماندار ارائه کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید