رئیس قوه قضائیه شهادت جمعی از نیروهای فراجا در راسک را تسلیت گفت

رئیس قوه قضائیه در پیامی شهادت جمعی از نیروهای حیاتی در کف فرجه شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت و بر مجازات عاملان این حادثه تروریستی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری موج


به گزارش مرکز رسانه قضایی متن پیام حجت الاسلام والمسلمین محسنی آژه ای که در پی شهادت جمعی از نیروهای حیاتی در طبقه فرجه این شهرستان نوشته شده است. راسک استان سیستان و بلوچستان در کار است حمله تروریستی به شرح زیر صورت گرفت:

” به نام خدا

و کسانی را که در راه خدا کشته می شوند مرده مپندارید، بلکه نزد پروردگارشان برانگیخته می شوند (آل عمران/169).

دشمنان ایران اسلامی که از اقتدار و اقتدار نظام ما بهت زده و خشمگین شده بودند، بار دیگر با مزدوران پایگاه خود در گروه های تروریستی، خون جان دسته جمعی را بر پوشش سربازان کشورمان ریختند که در امر تدارک مردم فعالیت می کنند. امنیت و آرامش برای مردم در گارد مرزی فاراژ.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این غیورمردان به ملت شهیدپرور ایران اسلامی، مقام معظم رهبری، خانواده معظم فرج و خانواده محترمشان، رحمت واسعه الهی و علو درجات را برای این عزیزان در ایام شهادت حضرت مسالت دارم. صدیقه طاهره (سلام الله علیها) و خانواده هایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

بدیهی است مسئولان دستگاه قضایی استان موظفند دستورات لازم را به نیروهای امنیتی و انتظامی صادر و تمامی اقدامات لازم را برای دستگیری و مجازات این تروریست های استکبار جهانی انجام دهند.



آیا این خبر مفید بود؟