رابطه شرم آور زن جوان با یک دیگ بخار

متهم جوان که 38 سال سن دارد، به شدت مضطرب به نظر می رسید و در مرکز مشاوره دهان باز کرد و چشمانش پر از اشک بود.سعید در اظهارات خود گفت: 10 سال است که ازدواج کرده ام و 2 فرزند داریم. من شبانه روز برای حفظ امنیت همسر و فرزندانم کار می کردم. دست های پینه بسته اش را به کارگر نشان داد و گفت: من یک بنایی هستم و ادامه داد: ماجرای زندگی ام تلخ شد که آبگرمکن خانه ام خراب شد، به همسرم گفتم به دستفروش محله زنگ بزن تا به خانه ما بیاید. خانه برای تعمیر، من نمی دانستم این مرد وقتی وارد خانه من شد چه راز شومی داشت، مدتی گذشت که یکی از همسایه ها به من گفت که این مرد وقتی من نیستم به خانه ما می آید. باور نکردم و در دلم گفتم از روی دشمنی یا حسادت نیت بدی در کار است و اهمیتی نمی دهم، اما بعد همسایه های دیگر دوباره این خبر بد را گفتند و در نهایت وقتی همسرم فریده پنهان شد به او شک کردم. نگاه کردم و متوجه شدم که خاک روی سرم می ریزد. دنیا روی سرم خراب شد. دیگر نمی دانستم چه کار کنم تا اینکه یک میله فلزی برداشتم و نزد تعمیرکار رفتم. رفتم سر کار و باهاش ​​درگیر شدم و الان به خاطر باتری دستگیر شدم.

همسرم با عصبانیت از خانه خارج شد و به خانه پدرش رفت، هرچند من سعی کردم آن را بشکنم، تا اینکه برایم خیلی سخت شد، همسرم درخواست طلاق داد، حالا من تنها مانده بودم و تمام ظلمی که در حقم شد.

مهم این است که افراد اعم از زن و مرد پس از خیانت احساسات مختلفی مانند عصبانیت، غم، انتقام، عدم عزت نفس را تجربه کنند. در برخی موارد حتی بیماری های روانی مانند افسردگی و اضطراب گریبانگیر زندگی فرد می شود، اما در مردان خشم و عصبانیت غالب است.

عصبانیت بیش از حد در مردان که می تواند ناشی از تفاوت دیدگاه جامعه نسبت به خیانت زن و مرد و پیش داوری های نابجا باشد، می تواند منجر به حوادث تلخی شود، بنابراین کنترل این احساسات یکی از مهم ترین کارهایی است که باید در برخورد با یک فرد انجام داد. خیانت زن و برای این کار می توانید از یک مشاور کمک بگیرید تا آسیب کمتری به خود و همسرتان وارد کنید.

این کاملاً درست است که شما از خیانت آسیب دیده اید و غرور شما جریحه دار شده است، اما تنبیه بیش از حد و عصبانیت شرایط را سخت تر و بدتر می کند و همه افراد در عصبانیت قدرت تصمیم گیری درست را از دست می دهند.

ممکن است کاری انجام دهید که منجر به چیزی خطرناک شود یا مسیر بهبودی را از بین ببرید و بعداً پشیمان شوید. پس هر چند کار سختی است اما برای تصمیم گیری صبور باشید در این صورت فقط ضربه زدن به مشتری برای کشتن کافی بود هر چند حادثه تلخ است اما تغییر قابل تحمل است اما در نهایت باید به فکر پایان رفتاری که انتخاب کرده ایم رفتار عاطفی فقط این است که ما را به مشکلات بیشتری سوق می دهد، بهتر است با کمی حوصله موضوع را از طریق قانون پیگیری کنیم تا در آینده کمتر آسیب ببینیم. متأسفانه در بیشتر مواردی که بوی خیانت می دهد، شاهد واکنش های هیجانی خطرناکی هستیم، پس بهتر است عاقلانه تصمیم بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید