رادوشوویچ مقابل پنجره پرسپولیس روزی جدید

پرسپولیس برای فصل جاری نیز به زودی اتفاقی مشابه را تجربه خواهد کرد. درخواست تجدید نظر بوژیدار رادوشوویچ که باشگاه را به پرداخت 900 هزار یورو محکوم کرده بود به زودی در دادگاه بررسی می شود. به گفته رضا درویش، این دیوان عالی کشور 27 آبان ماه برگزار می شود و به تعبیری حکم سرخ پوست ها در این پرونده قطعی است. اما کشاندن این پرونده به دادگاه عالی فیفا بیش از صد هزار یورو برای باشگاه پرسپولیس تمام می کند. موردی که با پرونده تجدیدنظر برونکو رخ داد و اخیرا کار را برای مدیریت فعلی این باشگاه سخت کرده است.

رضا درویش امیدوار است دو قسط پرداختی به رادوشویچ با ارائه مدارک به دیوان عالی کشور از مطالبات آنها کاسته شود. اما پرسپولیس گواهینامه معتبری در این زمینه ندارد و فیفا یک بار آنها را رد کرد. اگر دیوان عالی این اسناد را کاهش دهد، کمتر از یکصد هزار یورو از مبلغ 900 هزار یورو کسر می شود. همچنین رادوشوویچ با تیم جدیدش قراردادی 40 هزار یورویی امضا کرده است که کمتر از خواسته او از پرسپولیس است.

اما آنچه مشخص است باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات رادو مشکل مالی دارد و در صورت تاخیر در این مورد پنجره نقل و انتقالات آنها بسته خواهد شد. موضوعی که می تواند باعث شود باشگاه پرسپولیس نتواند مجوز حرفه ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا را بگیرد. با این تفاسیر مشکل باشگاه پرسپولیس آنقدر بزرگ است که باعث نگرانی مدیران این باشگاه خواهد شد. علاوه بر این جریمه سنگین، این باشگاه پرطرفدار چندین شکایت داخلی دیگر نیز دارد و مبلغ قرارداد بازیکنان و مربیان آن نسبت به فصل قبل افزایش چشمگیری داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید