شرح آخرین وضعیت شکایت رادوشوویچ از پرسپولیس


ساعت: 17:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۷
کد خبر: 1898122

مدیر کمیته بین المللی پرسپولیس آخرین وضعیت شکایت دروازه بان کروات سابق پرسپولیس از این باشگاه را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیرعلی حسینی در گفت و گو با سایت باشگاه پرسپولیس در خصوص پرونده شکایت رادوشوویچ از پرسپولیس گفت: پرونده دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس هیچ خطری برای باشگاه ندارد. پروانه حرفه ای و این پرونده در مرحله باز است.

وی در ادامه افزود: در نامه ای که دادگاه عالی ورزش در تاریخ 25 شهریورماه یعنی جمعه 4 شهریورماه به باشگاه ارسال کرد، اعلام شد که این دادگاه در حال بررسی برگزاری جلسه رسیدگی به این پرونده در تاریخ 18 آبان ماه یعنی 27 آبان است. دادن

مدیرعامل بین الملل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در مکاتبات قبلی دادگاه عالی ورزش با باشگاه پرسپولیس مشخص شد که ریاست کمیته داوران به عهده یک داور ایتالیایی بوده و دو داور دیگر یکی از باشگاه پرسپولیس و دیگری، داوری است که توسط رادوشوویچ انتخاب شده است.این پرونده بررسی خواهد شد. این سه داور به همراه منشی و سایرین در این جلسه حضور خواهند داشت.

حسینی خاطرنشان کرد: به هر حال پرونده رادوشوویچ مفتوح است و تصمیم اولیه فیفا هنوز نهایی نشده است. بنابراین، پرونده این بازیکن برای باشگاه، خطری برای کنفدراسیون فوتبال آسیا، فیفا و دادگاه عالی داوری ورزش برای صدور مجوز حرفه ای تا زمانی که این جلسه برگزار نشود و داوران نظرات خود را اعلام نکنند و در نهایت دادگاه عالی ورزش تصمیم نهایی را می گیرد تا آن زمان قطعا خطری برای پرسپولیس وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید