شرح آخرین وضعیت مجروحان پرسپولیس; حنانوف، ترابی، پاکدل و سوگدنیا از تمرینات دور هستند


ساعت: 15:36
تاریخ انتشار: 05/02/1401
کد خبر: 1885186

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس آخرین وضعیت وحدت حنانوف، مهدی ترابی، حامد پاکدل و کمال سوگنیا را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، علیرضا حکیت، پزشک تیم فوتبال پرسپولیس آخرین وضعیت مصدومان پایتخت را تشریح کرد.

وی در خصوص مصدومیت وحدت خاناف گفت: این بازیکن در بازی دوستانه مقابل نساجی مازندران دچار کشیدگی رباط زانو شد. MCL و در انتظار بررسی ها، او تقریباً سه تا چهار هفته از تمرینات تیمی دور خواهد بود و کادر پزشکی در تلاش است تا هر چه سریعتر این بازیکن را به تمرینات گروهی بازگرداند.

علیرضا حکیت در خصوص مصدومیت مهدی ترابی افزود: مهدی دچار کشیدگی عضلات چهار سر ران شد و با اقدامات پزشکی و تمرینات ویژه هفته آینده به تمرینات گروهی بازخواهد گشت.

پزشک پرسپولیس درباره مصدومیت حامد پاکدل گفت: این بازیکن دچار کشیدگی عضله کشاله ران بود و زیر نظر کادر پزشکی این تیم بود و تلاش می کنیم هر چه زودتر به تمرینات تیمی بازگردیم.

دکتر حچیکت در خصوص مصدومیت کمال ساغت نیا نیز گفت: خوشبختانه با تلاش و فعالیت کادر پزشکی کمال روز گذشته به تمرینات گروهی بازگشت و در اکثر برنامه های تیم شرکت کرد و از هفته آینده به طور کامل در اختیار کادر فنی قرار خواهد گرفت.

وی درباره مصدومیت مهدی عبدی نیز توضیح داد: عبدی پس از مصدومیتی که در تمرینات متحمل شد، برای MRI نیز اعزام شد که مشخص شد وی دچار کشیدگی عضلات چهار سر ران شده است و باید دو تا سه هفته تحت نظر کادر پزشکی باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید