آخرین جزئیات انفجار در منطقه احمدآباد تبریز/ یکی از مجروحان جان باخت


ساعت: 11:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814227

شب گذشته بر اثر انفجار در منطقه احمدآباد تبریز سه ساختمان به طور کامل تخریب و هفت نفر مجروح شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری آناج، در انفجار شب گذشته در منطقه احمدآباد تبریز سه ساختمان به طور کامل تخریب شد و هفت نفر مجروح شدند.

در اولین لحظات انفجار تمامی مجروحان با حضور اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) و سینا منتقل شدند. متاسفانه یکی از مجروحان این حادثه به نام حسین چمنی 22 ساله بر اثر شدت سوختگی جان خود را از دست داد. حال دو نفر از مصدومان وخیم است و یکی از آنها به صورت سرپایی مداوا شد.

بر اساس بررسی های آتش سوزی، علت انفجار تجمع مواد قابل اشتعال غیرمجاز در یکی از این ساختمان ها بوده است.

دشتی معاون عملیات آتش نشانی تبریز در جمع خبرنگاران گفت: در دقایق اولیه وقوع انفجار تیم های امدادی به ایستگاه های 20 و 15 سازمان آتش نشانی اعزام شدند.

وی ادامه داد: دستگاه های آواربرداری، امداد و نجات و روشنایی نیز در محل مستقر شدند تا در اسرع وقت نسبت به انتقال مجروحان و عملیات امداد و نجات اقدام کنند.

معاون آتش نشانی تبریز در توصیه ای با تاکید بر جلوگیری از خرید و فروش والدین از خرید و فروش مواد محترقه غیرمجاز از فرزندان خاطرنشان کرد: همشهریان عزیز در هنگام وقوع حادثه باید صحنه حادثه مخفی نگه داشته شود تا تیم های امدادی به راحتی بتوانند آوار را نجات داده و آواربرداری کنند. . انجام دادن.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید