تلفات روز چهارشنبه رکورددار است! / یک سوم مجروحان عابران پیاده هستند


ساعت: 11:02
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815667

سخنگوی اورژانس کشور اعلام کرد که تعداد کشته شدگان در سوریه در روز چهارشنبه به ۹ نفر رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور درباره تلفات و تصادفات رخ داده در شهرهای مختلف کشور در یک بازه زمانی 50 روزه گفت: بر اساس آمار از 10 بهمن تا 23 اسفند ماه سال جاری، بر اثر حوادث در سوریه، 15 مورد مجروح شدند و متأسفانه 9 نفر جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: از مجموع مصدومان 5 نفر پس از مداوا ترخیص و 2 نفر نیز در بیمارستان بستری شدند. همچنین 25 نفر نیز قطع عضو شده اند. سخنگوی اورژانس کشور گفت: سه نفر از ناحیه چشم مجروح و سه نفر دچار سوختگی شدند.

خالدی گفت: همکاران ما در حوزه درمان درگیر فشار کاری تاج هستند و از شهروندان می خواهیم فشار کاری کادر درمانی را در این زمینه افزایش ندهند. با فروش مواد اشتعال زا، وضعیت اضطراری در کشور سخنگویی در پایان گفت: سال گذشته حدود 2 درصد مصدومان را عابرین پیاده تشکیل می دهند.

به گزارش دانا، این در حالی بود که صبر خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفتگوی زنده با سلام برنامه جوان ایرانی. شبکه رادیویی جوان که ساعت 8 صبح زودتر پخش شد، تعداد کشته شدگان حوادث چهارشنبه سوری امسال را 10 نفر اعلام کرد.

به احتمال زیاد در زمانی که خالدی در این برنامه رادیویی حضور داشت، خبر فوت یکی دیگر از هموطنان را دریافت کرد، یعنی تعداد قربانیان حوادث تلخ این آتش سوزی چند روز مانده به مراسم چهار روزه آتش زدن. به 10 رسید. لحن بیشتر شد.

گفتنی است تعداد قربانیان تا شب گذشته 8 نفر بود که امیدواریم تعداد قربانیان چهارشنبه سوری امسال از این ارقام فراتر نرود.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید