وضعیت وخیم جوانان گرگانی در حادثه النگدره / از گلایه بستگان مجروحان تا کم توجهی


ساعت: 13:50
تاریخ انتشار: 1401/01/18
کد خبر: 1820246

این اتفاق در صورتی رخ داد که تا مدت ها مشخص نبود مدیریت مجموعه جنگلی النگدره بر عهده کیست، هرچند شهردار گرگان قبل از عید نوروز طی نامه ای رسمی از مدیریت النگدره استعفا داد، اما در برخی موارد. شهرداری همچنان ایس را مدیریت می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ، طی چند روز گذشته حادثه تلخی در جنگل النگدره گرگان رخ داد و شهروندان گرگانی را در شوک فرو برد و همگی در شب مبارک رمضان برای جوانان گرگانی دعا کردند.

جوان گرگانی در حال پیاده روی در جاده النگدره بود که با یک دستگاه خودروی برقی تصادف کرد و پس از این برخورد تعادل خود را از دست داد و سرش به درخت برخورد کرد و جمجمه اش شکست و مرد جوان به کما رفت. اتفاق می افتد.

در همان دقایق ابتدایی بستگان این جوان با انتشار فیلمی در بیمارستان از کم توجهی گلایه کردند و از مسئولان شهری انتظار رسیدگی بیشتر به این حادثه را داشتند.


فردای حادثه و پخش انبوه فیلم هایی با شکایت بستگان این جوان، شهرداری گرگان در واکنش به این حادثه:

آرش فولادیان در خصوص این حادثه گفت: متاسفانه امشب (چهارشنبه) سیگنال برخورد شدید یکی از شهروندان عزیز گرگانی با خودروی برقی واقع در پارک جنگلی النگدره دریافت کردیم.

فولادیان افزود: بر اساس گزارش دریافتی بر اثر این حادثه شهروند گرگانی به شدت مجروح شده است.

وی با ابراز تاسف عمیق از وقوع این حادثه گفت: بهره برداری و نگهداری خودروهای برقی به پیمانکار خصوصی واگذار شده است و قبل از این حادثه در سال های اخیر بدون ایجاد مشکل در خدمت شهروندان عزیز بوده است.

مدیر روابط عمومی شهرداری گرگان با تسلیت به خانواده قربانی این حادثه خاطرنشان کرد: پس از این حادثه پیمانکار نظارت و مراقبت از وضعیت مصدوم را انجام می دهد، بنابراین وی در بیمارستان شهرک شهروند مصدوم بستری است. .

فولادیان در پایان بار دیگر ضمن ابراز تاسف از وقوع این حادثه گفت: پیگیری و بررسی های شهرداری گرگان تا بهبودی شهروند عزیز گرگانی ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است که همه این اتفاقات در صورتی رخ می دهد که مدت هاست مدیریت مجموعه جنگلی النگدره به طور کامل درک نشده باشد و با وجود اینکه شهردار گرگان قبل از نوروز در نامه ای رسمی از مدیریت النگدره استعفا داده و مدیرعامل این مجموعه استعفا داده است. ژنرال منابع طبیعی همچنین از تفاوت ها و ضرورت تعیین تکلیف تا پایان سال گذشته خبر داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید