راز باده و بوستان ساپینتو و ستاره خشمگین استقلال

راز باده و بوستان ساپینتو و ستاره خشمگین استقلال

ریکاردو ساپینتو هفته ها است که از امیرارسلان مطهری در نوک خط حمله استفاده کرده و انصافا این مهاجم با تحرک خوب خود در خط فوروارد آبی به خوبی جواب اعتماد سرمربی پرتغالی را داده است. اما این پایان کار آرمان رمضانی و سجاد شهبازادا نیست. ریکاردو ساپینتو برای یک پایان خوب نیاز به عملکرد خوب سجاد شهبازاده و آرمان رمضانی پس از ورود به زمین دارد. همانطور که آرمان رمضانی پس از ورود به زمین در دیدار با ملوان در چارچوب جام حذفی دروازه تیم حریف را باز کرد، سجاد شهبازادا نیز توانست دروازه تیم مازنی را باز کند و سه امتیاز گرانبها را برای استقلال به ارمغان بیاورد. در کنار دروازه با یک حاشیه کوچک.

در 7 هفته گذشته همه نگاه ها فقط به امیرارسلان مطهری نبود. ریکاردو ساپینتو به آرمان رمضانی و سجاد شهبازاده نیز چشم دوخته است. دو مهاجم باتجربه که پیش از این به استقلال کمک کرده اند. این موضوع آنقدر برای سرمربی پرتغالی مهم است که در بازی دوستانه با نساجی از سجاد شهباززاده خواست پشت پنالتی بایستد. در بازی های گذشته ثابت شده است که ریکاردو ساپینتو با مهره های روی نیمکت خوب بازی می کند و انتظار دارد بعد از ورود به زمین شانس بازی را تغییر دهند، مانند پیمان بابایی که در بازی فولاد پس از ورود به زمین با توپ ربایی. و پاسی که به مهدی کایدی داد که منجر به گل دوم استقلال شد.

هفت هفته پایانی لیگ برتر برای ذخیره های استقلال از جمله آرمان رمضانی و سجاد شهبازاده نیز سرنوشت ساز بوده است. حتی در مدت کوتاهی که باید بازی کنند، می توانند کار بزرگی انجام دهند و حتی سند تکرار قهرمانی استقلال در لیگ برتر را امضا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید