راز دردناک میکاپ آرتیست معروف را فاش می کنیم

وقتی از یک وبلاگ نویس میکاپ صحبت می کنیم، قطعاً انتظار داریم با فردی خوش نشاط و شاداب آشنا شویم که به دلیل سلیقه خاص خود به این حرفه روی آورده است. اما همیشه اینطور نیست و شاید شخصی مانند وبلاگ نویسی که داستانش را در این قسمت خواهید خواند داستان غم انگیزی برای شروع این کار داشته باشد.

این میکاپ آرتیست که پیرمردی 72 ساله بود خیلی زود به شهرت رسید و دلیل این شهرت سن و موقعیت خاصی بود که او را از سایر وبلاگ نویسان متمایز می کرد. توانایی او در انجام کار از یک سو و سنش از سوی دیگر باعث شد تا کاربران فضای مجازی از او درباره دلیل انجام این کار سوال بپرسند.

خانواده کانکاجاوی سرانجام راز وبلاگ نویس را فاش کردند و وقتی همه متوجه شدند که او بیشتر وقت خود را صرف تبلیغ آرایش و سایر محصولات زیبایی آنلاین می کند تا هزینه درمان نوه بیمارش را تأمین کند، تحت تأثیر قرار گرفتند.

ژو یونچان 72 ساله نمونه کاملی از ایثار است که پس از بازنشستگی شروع به انجام آن کرد. شش سال پیش، نوه ژو یونچانگ، شیائو جینگیان، مبتلا به بیماری نادر و دردناکی به نام آتروفی عضلانی نخاعی (SMA) تشخیص داده شد.

در آن زمان، کودک تنها پنج سال داشت و پزشکان فکر می کردند که او تنها 18 ماه دیگر زنده است. اما احتمال زندگی او فراتر از حد انتظار آنها بود و از آن زمان تاکنون با کمک خانواده با شرایط خود مبارزه می کند.

اما این بقا به این راحتی نبوده است. تنها دارویی که برای درمان بیماری شیائو استفاده می شود تنها از ایالات متحده قابل واردات است و قیمت آن حدود 700000 یوان (100000 دلار) است.

نکات مهم برای موفقیت در تجارت آنلاین

ژو یونچانگ تصمیم گرفت برای نجات جان نوه‌اش دست به هر کاری بزند، بنابراین خانه‌شان را فروختند و تا جایی که می‌توانستند پول قرض گرفتند، اما باز هم کافی نبود. پس از آن این پدربزرگ فداکار تصمیم گرفت در فضای مجازی فعالیت کند.

در ابتدا برای او بسیار سخت بود، اما در نهایت با وجود عشق نوه اش، ژو سرانجام بر این سختی غلبه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید