راز و نیاز بانوی قرمزپوش در مقابل مهدی طارمی!

دیدار امشب شاگردان سرخیو کونسیسائو و براگا حساس ترین بازی این هفته فوتبال پرتغال بود و اگر هر دو تیم در ده دقیقه آخر به گل می رسیدند نتیجه عجیبی بود.

تساوی 0-0 پورتو در پدیرا مقابل براگا یک گام به عقب برای مردان سرخیو کونسسائو در نبرد آنها برای عنوان قهرمانی، عنوان دوم و صعود مستقیم اروپا با اسپورتینگ بود.

پنج روز پس از سقوط از لیگ قهرمانان اروپا، آنها در مرحله یک هشتم نهایی پوچ دیگری را به ثبت رساندند، اگرچه بنفیکا ده امتیاز دیگر را به دست آورد و در لیگ قهرمانان در موقعیت خوبی قرار دارد. با این حال، پورتو با دسترسی مستقیم به رقابت های اروپایی فصل آینده، دو امتیاز بالاتر از براگا و 8 امتیاز از اسپورتینگ، نایب قهرمان باقی می ماند.
راز و نیاز بانوی قرمزپوش در مقابل مهدی طارمی!
ضربه طارمی در دقیقه 12 روحیه تهاجمی پورتو را با شوت کنار دروازه ثابت کرد، اما براگا سرسخت بود، تیم مقابل پورتو تسلیم نشد و ضربه های بروما و لوئیز در دقایق 16 و 18 دروازه بان پورتو را آزار داد. سپس بازی مساوی باقی ماند و این باعث عصبانیت سرجیو کونسسائو شد که در دقیقه 39 دو تعویض انجام داد و رودریگو کونسسائو و گروجیچ را از زمین خارج کرد و سپس در آغاز نیمه دوم زیدو به جای وندل وارد زمین شد.او تغییرات بی سابقه ای را در تیم شما ایجاد کرد. تعویض ها باعث شد که پورتو پس از از دست دادن دو موقعیت عالی در ده دقیقه، نیمه دوم را قوی شروع کند. اما سخت گیری مدافع قرمزپوش، بازی فیزیکی آنها و البته سرعت بالای براگا در ضد حمله، فشار پورتو را نامنظم کرد. در دقیقه 78 کونسسائو دو تعویض متوالی دیگر انجام داد و زوج هجومی خود یعنی مهدی طارمی و اوا نیلسون را اخراج کرد. تعویض هایی که منجر به دو موقعیت عالی دیگر برای گلزنی پورتو و البته دو موقعیت عالی برای براگا در ضد حمله شد.

جالب اینجاست که در لحظات حمله پورتو، دوربین تلویزیون مدام روی صورت یکی از هواداران تیم فوتبال براگا که سعی می کرد از فشار شدید پورتو دور شود، زوم می کرد. زنی که با چشمانی نگران مسابقه را تماشا کرد و دوست نداشت تیمش مقابل رقیب نامی و مدافع عنوان قهرمانی شکست بخورد که البته در نهایت با کمی شانس اتفاق افتاد.
راز و نیاز بانوی قرمزپوش در مقابل مهدی طارمی!
با تساوی امشب پورتو و براگا، به نظر می رسد که قهرمانی بنفیکا در 9 هفته مانده به پایان لیگ پرتغال به پایان رسیده است و این برای شاگردان راجر اشمیت نیز صادق خواهد بود.

این آخرین بازی امسال مهدی طارمی در فوتبال پرتغال به عنوان بازیکن پورتو بود و او برای همراهی تیم ملی راهی تهران می شود. و این در شرایطی که ستاد جدید تیم ملی به او امید زیادی دارد و حساب ویژه ای روی او باز می کند.

طارمی که در لحظات پایانی به همراه سایر بازیکنان پورتو به شدت به تصمیمات داور معترض بود، در نهایت با کت سفید برای خنک شدن از ورزشگاه براگا در حلقه بازیکنان خارج شد. او عضوی از تیم شایسته ای است که امروز بدشانس بود، اما حداقل یک گل و یک پاس گل در کارنامه او ثبت می شد.

دیدگاهتان را بنویسید