هدف ما کسب تجربه و توسعه فوتبال پایه است/دختران ایرانی مقابل ازبکستان قرمزپوش می شوند


ساعت: 14:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۹
کد خبر: 1814519

آزمون در نشست خبری مسابقات کافا گفت: تیم ملی با حضور در بازی های مختلف تجربه کسب می کند و بهترین عملکرد را در میادین بین المللی خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 18 سال دختران در نشست خبری مسابقات کافا که صبح امروز در هتل تاج پلاس با حضور اصحاب رسانه تاجیکستان برگزار شد، گفت: که هدف از این مسابقات کسب تجربه است. وی گفت: شرکت در مسابقات دوستانه و کافه ای به بازیکنان کمک می کند تا تجربه کسب کنند. با توجه به اینکه مسابقات در رده های بزرگ برگزار می شود، آمادگی تیم ملی فوتبال دختران زیر 18 سال مناسب است و آماده رقابت با تیم های ازبکستان، تاجیکستان و قرقیزستان هستیم. همانطور که می دانید هدف اصلی ما توسعه فوتبال در رده های اصلی است چرا که بازیکنان با حضور در بازی های مختلف تجربه کسب می کنند و با حضور در میادین بین المللی بهترین عملکرد خود را از خود به جای می گذارند.

وی همچنین با بیان اینکه تیم افغانستان در این مسابقات غایب بود گفت: متاسفانه به دلیل شرایط تیم افغانستان نتوانست در این مسابقات شرکت کند و جای خالی این تیم کاملا احساس می شود. امیدوارم به زودی به این مسابقات برگردم.

تست: هدف ما کسب تجربه و توسعه فوتبال در رده اصلی است

وی در ادامه با پیشنهاد برگزاری دوره آموزشی و تبادل اطلاعات مربیان در مسابقات کافا گفت: خوب است که هر ساله مسابقات برگزار شود. پیشنهاد من برگزاری دوره آموزشی و تبادل اطلاعات در مورد مربیان حاضر در مسابقات است. چرا که آموزش و تبادل دانش باعث به روز شدن دانش مربیان می شود و از این طریق می توانیم در جهت پیشرفت فوتبال بانوان گام برداریم. پیشنهاد دیگری که دارم افزایش تعداد تیم ها در مسابقات کافا است. این به آماده سازی بازیکنان کمک زیادی می کند. همچنین سطح فنی مسابقات بالا می رود و کادرفنی تیم ها می توانند بازیکنان خود را با دقت و دقت بیشتری ارزیابی کنند.

وی افزود: به دلیل شرایط کرونا و اومیکرون اردوهای منظمی نداشته ایم اما آماده رقابت با حریفان هستیم. همانطور که در بالا اشاره کردم ما به دنبال رشد و ارتقاء در رده های اصلی هستیم و شاهد نتیجه هستیم. امیدوارم به نتیجه خوبی برسیم. اما هدف اصلی ما حضور موفق در مرحله مقدماتی آسیاست.

تست: هدف ما کسب تجربه و توسعه فوتبال در رده اصلی است

وی در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری مسابقات چمن مصنوعی یا چمن طبیعی مشکل ساز است، گفت: در ایران اردوی تیم ملی داریم که فدراسیون و مرکز ملی فوتبال بهترین شرایط را برای ملی پوشان فراهم کرده است. “E. من با تمرین و مسابقات روی چمن مصنوعی موافق نیستم، زیرا میزان آسیب دیدگی بازیکنان را افزایش می دهد. در مورد چمن طبیعی میزان خسارت کمتر است. این بازیکنان خیلی جوان هستند و نباید شرایطی را به گونه ای فراهم کنیم که میزان مصدومیت آنها بیشتر شود. اما با توجه به تمرین چمن مصنوعی در مرکز ملی فوتبال ایران، آمادگی کامل داریم.

وی ادامه داد: در 9 ماه گذشته حضور در مسابقات کافا، سه بازیکن کشورمان با عملکرد خوب خود به تیم ملی بزرگسالان بانوان دعوت شدند و در مسابقات جام حذفی بانوان هند به میزبانی هند شرکت و بازی کردند. ما دو گروه داریم و سعی کردیم بازیکنان را در رده های اصلی تمرین و هماهنگ کنیم تا بدرخشند و در رده های بالاتر بازی کنند.

آزمون در پایان گفت: این مسابقات فرصت خوبی است تا بازیکنان با هماهنگی با یکدیگر و کادر فنی به نقاط ضعف و قوت تیم پی ببریم تا برای رسیدن به اهداف خود برنامه ریزی دقیق تری داشته باشیم که حضور موفقی است. در مرحله مقدماتی آسیا.”




تیم ملی ایران مقابل ازبکستان قرمزپوش شده است

جلسه هماهنگی تیم های ایران، ازبکستان، تاجیکستان و قرقیزستان از ساعت 9:00 به وقت محلی و 7:30 به وقت تهران با حضور مریم عرب مدیر تیم ملی فوتبال دختران زیر 18 سال برگزار شد.

طبق هماهنگی های انجام شده در این دیدار تیم ملی دختران زیر 18 سال ایران مقابل ازبکستان قرمزپوش خواهد شد.
این در حالی است که تیم ملی در دومین دیدار خود با پیراهن قرمز به مصاف تاجیکستان می رود.
بازیکنان ایران در آخرین دیدار مقابل قرقیزستان نیز پیراهن قرمز بر تن خواهند کرد.
گفتنی است لیلا یارمحمدی مسئول برگزاری این دوره از مسابقات نکات مختلفی را در خصوص نحوه برگزاری مسابقات مطرح کرد.
در ادامه جلسه هماهنگی تیم ها، کادر پزشکی مسابقات فوتبال کافا با پزشکان تیم های حاضر در این دوره دیدار و درباره اجرای کامل پروتکل های بهداشتی ستاد مسابقات کووید 19 توضیحاتی ارائه کردند.

تیم ملی ایران مقابل ازبکستان قرمزپوش شده است

طبق قوانین و پروتکل های فیفا، کنفدراسیون فوتبال آسیا و کافا تصمیم گرفتند روزی دو بار دمای بدن بازیکنان را چک کنند و در صورت گل خورده، بازیکنان به هیچ وجه به هم متصل نشوند. .

تیم ملی ایران مقابل ازبکستان قرمزپوش شده است
همچنین کادر پزشکی تیم های شرکت کننده در این مسابقات باید فرم آسیب دیدگی روزانه و تست PCR را به برگزارکنندگان مسابقات تحویل دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید