راهیابی نمایش خیابانی «اعتبار و ترسه یول» و تئاترصحنه‌ای «اخته، رژیسور و ۱۳۲۰» به جشنواره منطقه‌ای فجر

اختتامیه جشنواره تئاتر استان برگزارشد؛

سی ‌و یکمین جشنواره تئاتر استان اردبیل با معرفی برگزیدگان پایان یافت و در پایان آن ۲ نمایش خیابانی «اعتبار و ترسه یول» و در بخش صحنه‌ای «اخته، رژیسور و ۱۳۲۰» به جشنواره منطقه‌ای فجر راه یافتند تا رقابت خود را انجام دهند.



به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سی و یکمین جشنواره تئاتر استان اردبیل شامگاه جمعه در مجتمع فدک اردبیل به کار خود پایان داد که این جشنواره با حضور گرم اهالی تئاتر و نمایش، با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شد و در بخش‌های مختلف آرای هیأت داوران اعلام شد.

این جشنواره که به مدت سه روز و در ۲ بخش خیابانی و صحنه‌ای برگزار شد، ۱۳ نمایش در بخش صحنه‌ای و ۶ نمایش در بخش خیابانی در روی صحنه اجرا شده که از بین آنها برگزیدگان با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شدند.

در این مراسم از سوی سپاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران به آثاری که در دفاع مقدس و ایثار تهیه و تولید شده بود، با اهدای لوح سپاس و هدایایی از کارگردانان و بازیگران مطرح نمایشنامه‌های «عشق در قطاری که تمام نشد»، نمایش «مورچه»، نمایش «۱۳۲۰»، «سه زن»، «ایستگاه زمان»، «عتیقه»، «معبر» و «کبوتران چاهی» با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

در این جشنواره همچنین در بخش خیابانی از نمایش «اعتبار»، «ترسه یول» و «کانادا درای» در بخش‌های ایده‌پردازی، بازیگری و کارگردانی تجلیل شده و به برگزیدگان دیپلم افتخار همراه با جوایز این جشنواره اهدا شد.

در بخش صحنه‌ای سی و یکمین جشنواره تئاتر استان اردبیل در حوزه طراحی پوستر، گریم، لباس، موسیقی و طراحی صحنه از نمایش‌های «۱۳۲۰، اخته، جایی شبیه هیچ و عشق در قطاری که تمام نشد» به همراه «رژیسور» تجلیل شد.

جشنواره تئاتر استان اردبیل با معرفی بازیگران زن و مرد منتخب به پایان رسید که بازیگر زن برگزیده جشنواره «مریم راثی‌رحیمی» به خاطر بازی در نمایش «عشق در قطاری که تمام نشد»، مورد تجلیل قرار گرفت و در بخش بازیگری مرد نیز در کنار اهدای لوح سپاس و هدیه ویژه همراه با دیپلم افتخار از داور فرمانی بازیگر نمایش اخته به عنوان برگزیده جشنواره در بخش بازیگری مرد تجلیل شد.

در این جشنواره از نویسنده نمایش «اخته» ابراهیم عادل‌نیا و کارگردان برگزیده جشنواره ابراهیم عادل‌نیا در نمایش «اخته» تجلیل شد.

در این مراسم از هیأت داوران و سایر عوامل برگزاری سی و یکمین جشنواره تئاتر استان اردبیل نیز با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید