راه اندازی فاز اول مترو فرودگاه امام نزدیک شهر پرند


ساعت: 11:48
تاریخ انتشار: 1401/01/15
کد خبر: 1819440

مدیرعامل شرکت راه آهن شهر تهران و حومه گفت: امیدواریم تا پایان سال 1401 فاز اول مترو فرودگاه امام خمینی (ره) به پرند را با تامین منابع مالی لازم راه اندازی کنیم تا جمعیت قابل توجه این شهر بتوانند از حمل و نقل بهره مند شوند. شبکه “و مزایای حمل و نقل ریلی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسعود درستی با اعلام مطلب فوق افزود: سال گذشته با حمایت مدیریت شهری و تلاش پیمانکاران، مشاوران و خانواده بزرگ مترو پایتخت، هشت ورودی جدید و هفت ایستگاه در خطوط مختلف به بهره برداری رسید. در این بین پروژه هایی مانند ساخت پایانه ها و پارکینگ ها، پروژه های توسعه خطوط و خط متروی تهران – پرند در دست اجرا بود و پروژه فراکسیون مترو در میدان آزادی در حال اجراست.

وی با بیان اینکه در سه ماهه اول سال جاری خبرهای خوبی برای شهروندان تهرانی خواهیم داشت، گفت: هفتم شهریور خط 7 را در ماه های اول سال 1401 به بهره برداری می رسانیم و البته افتتاح فاز اول ترمینال اکباتان را در دستور کار داریم.

مدیرعامل شرکت مترو تهران در خصوص سایر فعالیت های امسال و مهمترین برنامه های اجرایی گفت: امیدواریم با تامین منابع مالی لازم برای تامین، فاز اول مترو از فرودگاه امام خمینی (ره) تا پرند را تا پایان سال 1401 راه اندازی کنیم. جمعیت قابل توجهی است. «شهر از مزایای شبکه راه آهن بهره خواهد برد.

به گفته وی، علاوه بر این طرح، عملیات اجرایی پایانه های آزادگان، دولت آباد و شهید کلاهدوز را در فاز دوم تأخیر در این بخش رصد خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، ناوگان مترو تهران و حومه در هفت خط و بیش از 140 ایستگاه فعال است.

انتهای پیام/
منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید