پیشرفت 90 درصدی فاز اول و دوم شهر اول رمزارز فریدن

ساعت: 17:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806843

مدیر عامل شهر اول کشور رمزارز با اشاره به پیشرفت 90 درصدی فازهای اول و دوم این مجتمع صنعتی گفت: افتتاح این شهر منوط به آخرین مجوزهای وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ اردیبهشت ماه امسال اولین شهرک معدنی رمزارس در شهرک صنعتی فریدن با حضور مسئولان اجرایی استانی و منطقه ای نوسازی شد.

اکنون پس از گذشت 10 ماه از آن روز، سرمایه گذار این پروژه در گفت و گو با صاحب نیوز گفت: فاز اول و دوم این شهر شامل مزرعه ارز دیجیتال (فارم) در زیربنای 3000 متر مربع محقق شده است. بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی برای افتتاح فاز اول این مجموعه در ایام الله دهه فجر اعلام آمادگی کرده ایم.

امین هنجنی افزود: بهره برداری از فاز اول شهرک تخصصی ارزی فریدن منوط به آخرین مجوز و به عبارتی مجوز نهایی وزارت صنعت، معدن و تجارت است که در صورت نهایی شدن در سایت یا اطلاعات بهین یاب. پورتال و خدمات صنعت، معدن و تجارت این روزها مورد بهره برداری قرار می گیرد.

7d259be2 9808 4f6f 9ed0 e83ca8fa9984 خبر خاکستری

وی تحویل تجهیزات لازم از قبیل دستگاه های تخصصی و سایر دستگاه ها از قبیل قفسه، پنکه، پنل های ضروری و سایر اقلام را 100 درصد اعلام کرد و تصریح کرد: نصب دستگاه ها و دستگاه ها از حدود یک ماه پیش آغاز شده و به پایان رسیده است.

مدیرعامل اولین شهر تخصصی ارز دیجیتال کشور با اشاره به اینکه فاز دوم شهرک صنعتی شامل کارخانه تولید دستگاه ها و تجهیزات استخراج ارز دیجیتال (ماینر) به مساحت چهار هزار متر مربع است، گفت: متر گفت: این قسمت از پروژه حدود 70 درصد تکمیل شده و تا دو ماه به طول خواهد انجامید.

خانجانی با اشاره به مساحت 78 هزار مترمربع این شهر، با اشاره به اینکه دیوار اطراف مجتمع صنعتی رمزارز به مساحت 7 هزار مترمربع (با احتساب ارتفاع) با توجه به فعالیت های راهسازی این شهر تخصصی احداث شده است، خاطرنشان کرد: با وجود سرما. آب و هوا و بارندگی با تلاش شبانه روزی، 15000 متر مربع جاده سازی با جابجایی بیش از 3000 کامیون کمپرسی انجام شد.

این فعال اقتصادی به بخشی دیگر از این پروژه نیز اشاره کرد و گفت: مزرعه هشت هکتاری شهرک صنعتی ارزدیجیتال دیجیتال تاکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

0ee931df 9946 4476 b58e 58e480211612 خبر خاکستری

وی در تشریح توسعه حوزه علمی و آموزشی مرتبط با این فناوری جدید گفت: با توجه به اینکه توسعه علم مرتبط با دنیا رمز ارزهاست و فناوری های نوینی مانند بلاک چین یکی از برنامه های جدی ماست، لذا عملیات اجرایی به پارک علم و فناوری چین را ایجاد کنید و ما دانشگاه علوم کاربردی وابسته را در این ماه راه اندازی خواهیم کرد.

مدیرعامل اولین شهر رمزرس کشور با بیان اینکه اتاق برق متصل به اولین پست 20 کیلوولت این شهر به طور کامل نصب شده است، رویکرد طراحی شده برای تامین انرژی مورد نیاز این شهر با استفاده از انرژی های تجدیدپذیر و پاک را اتخاذ کرد. انرژی خورشیدی ویژه تصریح و تصریح کرد: بر این اساس ساخت نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی را در دستور کار قرار دادیم که مکاتبات آن با شرکت توانیر وزارت نیرو انجام و پاسخ مثبت داده شد و در مرحله بعدی، توزیع و ایجاد زمین.”

هنجنی افزود: استفاده از نیروگاه ویژه حرارتی و گازی برای مستقل شدن از زنجیره انرژی ملی از دیگر برنامه های این مجموعه خواهد بود و خوشبختانه بخش قابل توجهی از تجهیزات آن تامین شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید