راه اندازی فاز دوم فروش یکپارچه خودرو از امروز؛ تعریف اکانت پروکسی و واریز وجه در مرحله اول

راه اندازی فاز دوم فروش یکپارچه خودرو از امروز؛  تعریف اکانت پروکسی و واریز وجه در مرحله اول

از امروز (30 اردیبهشت) مهلت تعریف حساب نیابتی برای مشارکت در مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودرو به بانک های عامل داده شد. متقاضیان از امروز تا 9 اردیبهشت فرصت دارند با مراجعه حضوری یا اینترنتی با مراجعه به هر یک از شعب بانک نسبت به تعریف حساب نیابتی به نام (به نفع) سازمان حامی اقدام کنند.

با مشخص شدن نهایی وضعیت متقاضیان مرحله اول طرح یکپارچه فروش خودروهای بومی (تعیین نتایج تغییر نوع خودروهای انتخاب شده برای تحویل در سال 1402)، فرآیند فاز دوم به صورت رسمی از امروز (چهارشنبه) آغاز می شود. در مهلت تعیین حساب نماینده.

متقاضیان شرکت در مرحله دوم فروش تلفیقی خودرو از امروز 20 تا 29 اردیبهشت ماه (10 روز) فرصت دارند با مراجعه به یکی از شعب 26 بانک عامل نسبت به افتتاح حساب نمایندگی و واریز مبلغ 100 میلیون یورو اقدام کنند. . یا آنلاین این انسانی است که اقدام کند.

مشتریان باید توجه داشته باشند که نیاز به ایجاد یک حساب پروکسی به نفع سازمان پشتیبانی دارند و در اقدام غیر حضوری (آنلاین) باید گزینه سازمان پشتیبانی را بررسی کنند، بنابراین مانند بسیاری از متقاضیان در مرحله اول، حساب های پروکسی آنها می باشد. به دلیل نفع سازمان از راه دور پشتیبانی نمی شود. ثبت نام حذف شد، نگران نباشید.

سایر اطلاعات مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو از قبیل نوع خودرو و … به زودی اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید