راه اندازی کشتارگاه صنعتی ایوان نیازمند حمایت مسئولان است


ساعت: 11:14
تاریخ انتشار: 1401/08/14
کد خبر: 1908527

کشتارگاه صنعتی ایوان یکی از طرح های نیمه تمام است که اجرای آن در سال 1395 پایه گذاری شد و هم اکنون این طرح با 70 درصد پیشرفت فیزیکی نیازمند حمایت مالی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، بیکاری و مشکلات اشتغال یکی از مهم ترین مشکلاتی است که برای خانواده ها و جوانان ایرانی به ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی به وجود آمده و مردم به ویژه جوانان را دچار مشکل و نگرانی کرده است.

انسان همواره برای رفع نیازهای جسمی، مادی و معنوی خود به کار نیاز داشته است، بنابراین با توجه به توانایی های خود شغلی را انتخاب کرده و دست به کار می شود.

یکی از معضلات کنونی و مطرح در جامعه مدرن، مشکل اشتغال جوانان است که دغدغه اصلی هر جوان به ویژه قشر تحصیلکرده شده است.

اما هدف از ارائه این مقدمه پرداختن به معضلی است که چند سالی است در انتظار بهره برداری مردم شهر ایوان می باشد.

فارم مرغداری در شهر ایوا کارخانه ای است که با راه اندازی آن می تواند برای چندین نفر شغل ایجاد کند، اما هنوز در بوروکراسی اداری گیر کرده تا تکمیل شود.


e026963b 0c01 444e 9b1b dd9b7ef1fcff خبر خاکستری



ایجاد کشتارگاه نیاز به حمایت دارد

علی اشرف اسماعیلی مدیرعامل کشتارگاه صنعتی ایوان گفت: کشتارگاه ایوان در سال 1395 با 2 خط گاو و گوسفند با ظرفیت بیش از 2000 تن در سال در زمینی به مساحت 6800 متر با زیربنای 1118 متر مربع راه اندازی شد. ..

علی اشرف اسماعیلی افزود: تاکنون 20 میلیارد ریال برای ساخت این سایت تولیدی هزینه شده است که 11.8 میلیارد ریال آن در قالب تسهیلات جذب شده است.


با راه اندازی کشتارگاه برای 149 نفر اشتغال ایجاد می شود

مدیر اجرایی کشتارگاه صنعتی دوم ایوان با بیان اینکه برای بهره برداری از این کشتارگاه یک میلیارد و نیم دیگر نیاز است گفت: با افتتاح این مکان برای 19 نفر اشتغال مستقیم و 130 نفر به صورت غیر مستقیم ایجاد می شود.

وی یادآور شد: این مکان محل قرنطینه، انتظار، کشتار، اتاق های کنترل، ناظر شرعی، ناظر بسته بندی و شیفت، پیش کولر، سردخانه، آزمایشگاه و تصفیه خانه است.

اسماعیلی تصریح کرد: پیش بینی می شود با راه اندازی کشتارگاه هر ساعت 60 راس دام سبک و 20 راس دام سنگین ذبح شود که در صورت نیاز می توان این تعداد را افزایش داد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید