راه اندازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس کاوین نیازمند مساعدت مسئولان است

وی افزود: استان قزوین یکی از آخرین استان هایی بود که مرکز فرهنگی حفاظت مقدس را ساخت اما اکنون در میانه جدول اقدامات انجام شده قرار دارد.

مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر آثار ارزشی دفاع مقدس در استان قزوین گفت:

وی گفت: عملیات ساخت مجتمع فرهنگی دفاع مقدس استان در زمان آقای طاهرهانی آغاز شد و نزدیک به یک میلیارد و 200 میلیون تن برای این منظور هزینه شده است و هم اکنون زمین این مجموعه به 17 هکتار ارتقاء یافته و در سه طبقه ساخته و آماده بهره برداری شده است. ساختمان اداری به مساحت 600 متر مربع

این مقام مسئول بیان کرد: دو طبقه دیگر از این ساختمان به مساحت 3200 متر مربع در حال ساخت است که اعتبارات لازم برای آن تامین شده و پیش بینی می شود ظرف سه ماه آینده به بهره برداری برسد و به این ترتیب استان دارای موزه و آثار باستانی می شود. و ارزش‌های دفاع جهانی.» نشان داده شده است.

تولیدات قوی در حوزه حراست از تحریف جلوگیری می کند

سردار رستمعلی رفیعی آتانی افزود: فرهنگ غنی حراست و ارزش های آن باید منتشر شود، البته زیرساخت های آن در دست اقدام است و با توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری نسبت به ادبیات و آرمان های انقلاب و خط رهبری، تحریف کننده است. باید جلوی آرمان های انقلاب گرفته شود.

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: مجموعه فرهنگی دفاع مقدس در حال ایجاد روایت دست اول از دفاع مقدس است و امیدواریم با توجه به ساخت زیرساخت های عمرانی این مجموعه به محتوای واقعی آن پرداخته شود تا نسل جوان را با ارزش‌های دفاع مقدس و نقش نیروهای مسلح قزوین آشنا کنیم.»

باید بگویم؛ در پایان این مراسم با حضور سردار نبی سهرابی قائم مقام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و دیگر مسئولان استانی تجلیل و قدردانی کرد. از تلاش های سردار سرتیپ دوم بنام پیری به عنوان مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید