راه شگفت انگیز فرار بدهکاران ایرانی از دست طلبکاران

راه شگفت انگیز فرار بدهکاران ایرانی از دست طلبکاران

روز جدید : پارک های تهران مدت هاست که پذیرای این بی خانمان ها برای به روز رسانی شب اقامت هایشان هستند.

سایت شاشان نیوز در گزارشی از شیوه غافلگیرکننده فرار بدهکاران ایرانی از دست طلبکاران در شرایط سخت اقتصادی خبر داد.

در بخشی از این گزارش آمده است:

* پارک های تهران مدت هاست که پذیرای بی خانمان ها هستند تا شب خود را شاداب کنند.

* علاوه بر برخی پارک ها، با پدیده خواب مترو نیز مواجه هستیم. با وجود هشدارهای مسئولان، بسیاری از این افراد به کار خود ادامه می دهند.

* حتی گاهی اوقات افرادی با لباس در پارک ها در حال خواب دیده می شوند. برخی از آنها به دلیل بدهی و ترس از طلبکاران به پارک ها روی آورده اند.

* در روایتی در این باره می خوانیم: خوابش سبک بود و با هر صدایی که می شنید بیدار می شد. وقتی متوجه حضور من شد روی زمین نشست. با چشمان پف کرده از من پرسید: بدهی. داشتم تعجب می کردم که چرا با کت و شلواری که پوشیده بودی تو پارک می خوابی.» خمیازه ای کشید و آرام گفت: «می ترسم به خانه بروم چون از طلبکارها می ترسم.

* برای برداشتن پاشنه در. اینقدر مدیونی؟” آره خیلی زیاده. اینقدر طولانیه که اومدم تو پارک بخوابم. می تونم یه پلیس ببینم؟ نه آقا پلیس کجا بود؟ دیدم اینجا خوابیدی و شلوارم رو پوشیدی. تعجب کرد هر کی او را ببیند تعجب می کند من خانه و زندگی دارم پدر فقط حالم بد شد اگر بدهی را پرداخت کنم دوباره برمی گردم در موردش صحبت نمی کنند فقط پول خلاصه ما گرفتار شدیم اما خیلی زود است.» و اگر تو را اینجا پیدا کنند چه؟” آنها شما را پیدا نمی کنند. هر روز یک پارک است. من این بدهی را پرداخت می کنم و از شرش خلاص می شوم.” بلند شد، خودش را تکان داد و رفت. هر کدام از این افراد داستان جداگانه ای داشتند و اتفاقاتی که در زندگی آنها رخ می داد می توانست هرکسی را پایین بیاورد.

* بیشتر کارتن خواب های کشور در استان های تهران، البرز و خراسان رضوی زندگی می کنند و آذربایجان شرقی کمترین میزان در معرض این پدیده را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید