شهدا و نوابغ ایران الگوهای دست یافتنی/شگفت انگیز در دانشگاه ستاری هستند

ساعت: 10:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۵
کد خبر: 1922044

رئیس کمیته علم و فناوری شورای راهبردی روابط خارجی گفت: این تفکر اشتباهی است که شهدا را دست نیافتنی جلوه می دهد، شهدا و نوابغ این مرز و بوم دست یافتنی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سورنا ستاری رئیس کمیسیون علم و فناوری شورای راهبردی روابط خارجی در مراسم بزرگداشت شهید منصور ستاری گفت: آذرماه روز خاصی است. در این ماه سرداران زیادی مانند حاج قاسم سلیمانی، حاج احمد کاظمی و پدرم به شهادت رسیدند.»

ستاری ادامه داد: 28 سال از این حادثه دلخراش می گذرد و هر سال در این مراسم حضور پیدا کرده ام، هنوز هم احساس می کنم پدرم هر لحظه در را باز می کند و به خانه می آید.

رئیس کمیسیون علم و فناوری شورای راهبردی روابط خارجی در خصوص غیبت و دوری خانواده شهدا از شهدا گفت: درست است که شهدا با خدا معامله کردند و به درجات عالی رسیدند و زندگی امنی دارند. با خدا ولی توقعی که خانواده شهدا از عزیزانشان دور باشند خیلی زیاد است سخت است.

ستاری ادامه داد: همه ما می میریم و مرگ حقیقت زندگی است. کارآمد بودن در زندگی مهم است.

وی گفت شما دانش آموزان برای رسیدن به اهداف خود برنامه ریزی کنید. وی گفت: امروزه در دانشگاه ستاری الگوهای فوق العاده ای وجود دارد که می توانید برای موفقیت روی آنها حساب کنید.

مسئول کمیسیون علم و فناوری شورای راهبردی روابط خارجی خاطرنشان کرد: این تفکر اشتباهی است که شهدا را دست نیافتنی جلوه می دهد، شهدا و نوابغ این مرز و بوم دست یافتنی هستند. روزگاری این عزیزان پشت میزهای این دانشگاه نشستند، اما با تلاش و اراده خود، آینده خود و کشورشان را تغییر دادند و به اهداف متعالی خود رسیدند.

ستاری می گوید نیروی هوایی پر از خون و غرور است. وی گفت: نیروی هوایی بر پایه فناوری و نوآوری شکل گرفته و بستر تحولات جدی در کشور است. زیرا تلفیق تکنولوژی با اعتماد به نفس بسیار مهم و موثر است

دیدگاهتان را بنویسید