رایزنی تلفنی یک ساعته بایدن و پوتین


ساعت: 22:33
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1808225

کاخ سفید در تماس تلفنی یک ساعته بایدن و پوتین گفت: «اگر روسیه به تشدید تنش‌ها ادامه دهد، ایالات متحده آماده است کمک‌های خود به اوکراین را افزایش دهد».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش الجزیره، گفتگوی تلفنی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور آمریکا درباره اوکراین روز شنبه پایان یافت.

به گزارش الجزیره، یکی از مقامات کاخ سفید گفت: رئیس جمهور بایدن تماس خود را با پوتین در مورد بحران اوکراین قطع کرده است. تماس تلفنی بایدن و پوتین یک ساعت به طول انجامید.

کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد که بایدن در تماس تلفنی با پوتین درباره تشدید تنش ها در مرز روسیه و اوکراین صحبت کرده است. بایدن به پوتین تصریح کرد که در صورت تشدید تنش ها بر سر اوکراین، روسیه با عواقبی از سوی ایالات متحده و متحدانش مواجه خواهد شد.

کاخ سفید افزود: اگر روسیه به تشدید تنش ها ادامه دهد، آمریکا آماده است کمک های خود به اوکراین را افزایش دهد.

به گزارش اسپوتنیک، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه درباره تشدید تنش ها در مرز روسیه و اوکراین صحبت کرد.

در همین حال دفتر ریاست جمهوری فرانسه ساعاتی پیش اعلام کرد که روسای جمهور روسیه و فرانسه روز شنبه در مورد آخرین رویدادهای اوکراین گفتگوی تلفنی داشته اند.

الیزه در بیانیه ای اعلام کرد: ماکرون و پوتین روسای جمهور فرانسه و روسیه تلفنی درباره رویدادهای اوکراین صحبت کردند. رئیس جمهور مکرون در گفتگوی تلفنی نگرانی متحدان اروپایی و شرکای فرانسه را به همتای روس خود منتقل کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید