رایزنی پاتاوه برای شهر شدن در آینده نزدیک/ حلوا گفتن دهن ملت را شیرین نمی کند

ساعت: 18:53
تاریخ انتشار: 14/05/08
کد خبر: 1779556

نماینده مردم بویراحمد و دنا و مارگون در مجلس در نشست با اعضای شورای شهر پاتاوه گفت: یکی از موضوعاتی که شخصا با آیت الله رئیسی مطرح کردم بحث تغییر منطقه پاتاوه بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز ، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان پاتاوه با تقدیر از مسئولان گفت: دخیل در جلسه: بخش، شهر یا هر شورا، یعنی مسئولان برای رفع مشکلات و معضلات دور هم جمع شوند.

مهدی روشنفکر افزود: اولین چیزی که به ذهن می رسد این است که اگر شرایط را درک نکنیم و در جلسات شرکت نکنیم یا وظایف و رسالت خود را ندانیم، قطعاً مدیر از کار خود کاسته و از کارایی خود می کاهد. “خواهد بود.


وی افزود: اگر شرح وظایف خود را ندانیم و بر ماموریتی که به ما محول شده تسلط نداشته باشیم، نمی توانیم پاسخگوی خوبی برای مردم باشیم.

این روشنفکر یادآور شد: هر جا هستیم باید تعهدات خود را بدانیم و بی برنامه عمل نکنیم. صبح بیا سر کار و برای ناهار برگرد. این برای مردم خوب نیست. حکومت جهادی لازم است زیرا حلوا گفتن دهان ملت را شیرین نمی کند. باید کار کنیم، بدانیم، اگر ندانیم برویم.

وی افزود: یک مدیر نباید برنامه روزانه و ماهانه داشته باشد، بلکه باید برنامه بلندمدت و سالانه داشته باشد و بدون برنامه قدمی بردارد، نقشه راه نیاز است.

7e6af909 e4e6 46ec b4d0 6ccb01163063 خبر خاکستری
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس گفت: از زمانی که وارد مجلس شدم سعی کردم در حل مشکلات مردم و منطقه حضور فعال داشته باشم و شبانه روز دغدغه ها را در کمیسیون های مختلف پیگیری و پیگیری کردم. سعی کردم در مجلس گریه کنی مال تو
وی اذعان داشت: در این مدت بیش از 30 نماینده و اعضای کمیسیون های مختلف استان را دعوت کردم، رایزنی های متعددی با مسئولان دولتی داشتم و صدای مردم را شنیدیم.

وی با اشاره به تاکید بر رتبه بندی معلمان گفت: سال هاست که در پوشش معلمی درد این جامعه هدف را از نزدیک می بینم و مشکلات آنها را می دانم. این طرح تصویب شد و انشالله به زودی مشکلاتشان حل خواهد شد.

16166284 6846 4f3e ba68 68cb0db38645 خبر خاکستری

این روشنفکر در خصوص تغییر وضعیت منطقه پاتاوا این شهرستان ادامه داد: یکی از موضوعاتی که شخصا با آیت الله رئیسی مطرح کردم بحث تغییر منطقه پاتاوا بود که همچنان پیگیر آن هستم.
وی تاکید کرد: چرا در دوره های قبل برنامه ریزی نشده بود که بودجه این محرومان برگردانده شود و همچنان در فلاکت باشند؟

سید فاضل پورخسرو بخشدار پاتاوه نیز گفت: شما دلسوز و انقلابی در منطقه هستید و به عنوان یک مسئول باید به شما یادآوری کنم که به دلیل پتانسیلی که پاتاوه برای شهر شدن و تبدیل روستای پاتاوه دارد انتظار کمک داریم. به محله. این منطقه است.


پورخسروف گفت: امیدواریم تا یکی دو سال آینده مشکلات منطقه ما حل شود و به مجلس آینده راه پیدا نکند. با توجه به شرایط خاص این منطقه در بحث نفت در منطقه کوچ شورم، اگر در زمینه اشتغال از طریق وزارت نفت پیگیری کنید و این در برنامه جنابعالی در زمان سخنرانی پیش سفارش گنجانده شده است، با توجه به اینکه حدود 20 حلقه چاه نفت و گاز در منطقه وجود دارد که سادات محمودی و شبلیز را داریم که اگر به بهره برداری برسد، بسیاری از مشکلات اشتغال حل می شود.

وی گفت: از نظر آب شرب، مبلمان شهری، بیمارستان این بخش و نواقص در اخذ مجوز این مرکز درمانی، بازارچه صنایع دستی، پمپ بنزین در سادات محمودی و محله با ظرفیت خوب، خط لوله گاز که مجوز را صادر کرد و با مردم همکاری نکنید، باید به همه رسیدگی شود و امیدواریم این سفر و دیدار مثمر ثمر باشد.

1f8a5669 df97 4dfd 8f7e ec4a7c77b3fb خبر خاکستری

حمزه آبسالان یکی از اعضای شورای شهر پاتاوه با حضور در مجلس بویراحمد، دنا و مارگون در پاتاوه گفت: از 7 هزار دانش آموز دنا در این اداره هستند پس چرا آموزش و پرورش مستقل نداشته باشیم؟
مگر مارگون قبل از شهر شدن تحصیلات مستقلی نداشت؟ همچنین انتظار داریم این مشکل برای سرویس دهی بهتر برطرف شود.

وی افزود: مشکل بعدی بخش پاتاوه این بیمارستان این است که امیدوارم معاون دکتری علوم پزشکی که در این جلسه حضور دارد با خبرهای خوش آمده باشد، زمین اهدا شده و مراجعات زیادی صورت گرفته است، اما همچنان به نتیجه ای نرسیده اند.»

آبسالان خاطرنشان کرد: سوالی از مسئولان داریم که چرا بخشداری پاتاوه نباید سالن اجتماعات داشته باشد؟ شورای اداری ما در مسجد تشکیل جلسه می دهد، خدمات زیادی در دوران انقلاب انجام شد اما به دست ما نرسید و مشکلات همچنان ادامه دارد.

این عضو شورای شهر پاتاوه با اشاره به عدم احداث استخر در این بخش، همچنین یادآور شد: جوانان ما برای استفاده از استخر به سی سخت و یاسوج می روند و در جوی ها غرق می شوند، مسئولیت کیست؟ فضای آموزشی ما بسیار کوچک است و 37 دانش آموز در یک کلاس قرار می گیرند، قطعا یادگیری در این لیوان ها کم خواهد بود، علی رغم قول مسئولان هنوز محقق نشده است.
وی افزود: مشکل دیگر ما پمپ بنزین است، برنامه ریزی هایی انجام شده اما ایراداتی وجود دارد، از نماینده محترم می خواهیم این مسائل را حل کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید