ربوده شدن 2 جوان در 13 بدر در خیابان دامپزشکی تهران + جزئیات

ربوده شدن 2 جوان در 13 بدر در خیابان دامپزشکی تهران + جزئیات

دو جوان تهرانی در 13 بدر ربوده شدند.

23 فروردین ماه سال جاری رسیدگی به پرونده آدم ربایی در خیابان «وترینارنا» با سر و صدای دانش آموز از مغازه آهن آلات در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. پسر جوان از مردم درخواست کمک کرد و گفت دوستش ربوده شده است.

مردان خودرو پراید که دوست پسر جوان را ربودند به تعقیب و گریز وی پرداختند که 3 نفر از متهمان رباینده متواری و 2 نفر دیگر دستگیر شدند و پرونده آنها در دستور کار حمیدرضا کیاستی نیا بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی قرار گرفت. واقع در تهران

صبح امروز متهم در بازجویی به تشریح این ماجرا پرداخت. راننده خودروی پراید گفت: من راننده سواری هستم و در 13 بدر 4 افغانی به عنوان مسافر سوار خودروی من شدند و من آنها را از ایزدشهر و آمل به تهران آوردم که با بچه خاله اش تماس گرفتند و متوجه شدم با هم فامیل هستند. آنها از من خواستند که آنها را به یک مغازه آهن فروشی در خیابان دامپزشکی بردم و در آنجا ناگهان مرد جوانی را با چوب، چوب، داس و چاقو در ماشینم تهدید کردند و از من خواستند که آنجا را ترک کنم. از من خواسته شد که بروم. چون قبلا گفته بودند دنبال برادر یکی از آنها می گردند، فکر کردم برادرشان است».

متهم دیگر که یک جوان افغان است با انکار آشنایی با سایر مسافران گفت: من دیگر مسافران را نمی‌شناختم و از قصد آنها اطلاعی نداشتم. اما در راه متوجه شدم یکی از آنها می گوید اقوامش در یک مغازه آهن فروشی کار می کنند و برادرش او را در آنجا نگه می دارند. او گفت اجازه نمی‌دهند برادرش به شمال بیاید و با او کار کند، وقتی به جلوی مغازه آهن‌فروشی رسیدیم، دو نفر از کارگران را که فکر می‌کرد می‌دانند برادرش کجا زندگی می‌کند، به ماشین آورد. آنها را با داس و قمه تهدید کرد، اما یکی از آنها فرار کرد. کرد و غوغایی به پا کرد.»

تحقیقات در خصوص این پرونده تا روشن شدن حقیقت ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید