رتبه بندی معلمان نیاز به چکش دارد

رتبه بندی معلمان نیاز به چکش دارد

هاشم نظیمی جلال در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کردستان اظهار داشت: بیش از 20 سال از افشای طرح سنجش معلمان می گذرد اما این اتفاق در نهایت امسال با عزم دولت سیزدهم رخ داد که بسیار بزرگ و بزرگ است. وظیفه مهم

وی گفت: سند تحول بنیادین قانون رتبه بندی معلمان در 24 اسفند 1400 به شورای دولت و در 24 مرداد 1401 مفاد آن توسط شورای دولت برای اجرا به وزارت آموزش و پرورش گزارش شد.

ناظم جلال اذعان داشت: از 23 هزار و 266 موضوع فرهنگی مشمول رتبه بندی در استان کردستان، 23 هزار و 94 نفر مدارک خود را در سامانه بارگذاری کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: در پایان 22 هزار و 162 معلم کردستانی که مدارک خود را در سامانه بارگذاری کردند تایید و رتبه نهایی خود را صادر کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان افزود: 5 هزار و 364 نفر رتبه اول، 4 هزار و 758 نفر رتبه دوم، 10 هزار و 164 نفر رتبه سوم و یک هزار و 846 نفر در رتبه اول قرار دارند. رتبه چهارم و 48 نفر در رتبه پنج یا

نظمی جلال با اشاره به اینکه عزم آموزش و پرورش برخورد با اعتراضات معلمان استان در خصوص طرح ارزشیابی معلمان است گفت: رتبه بندی معلمان کار بزرگ و ارزشمندی بود که باید در سال های آینده جعل شود و خواهد شد. در طول زمان بهبود یافته است تا کرامت واقعی فرهنگیان حفظ شود.

دیدگاهتان را بنویسید