رد دو پیشنهاد بزرگ از مهاجم جنجالی و عصبانی آبی ها

رد دو پیشنهاد بزرگ از مهاجم جنجالی و عصبانی آبی ها

روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی چلسی با وجود گمانه زنی ها در مورد آینده اش ظاهرا پیشنهادات میلان و نیوکاسل برای فصل آینده را رد کرده است.

این بازیکن 28 ساله پس از بازگشت به استمفوردبریج آنطور که انتظار می رفت ظاهر نشد. او با مبلغ 97.8 میلیون از اینترمیلان به چلسی پیوست و در 23 بازی لیگ برتر تنها 5 گل به ثمر رسانده است. لوکاکو اخیرا جای خود را در ترکیب اصلی توماس توهل از دست داد و کای هورتس جایگزین او شد. روابط لوکاکو و توهل پس از اینکه این مهاجم در مصاحبه ای گفت که از سیستم مربی ناراحت است و از او انتقاد کرده، بدتر شده است. البته لوکاکو خیلی زود بابت این حرف ها عذرخواهی کرد اما همین کافی بود و جای خود را در ترکیب اصلی از دست داد و بازیکن عصبانی توخالی شد.

به نقل از سایت ایونینگ استاندارد، او پیشنهادات میلان و نیوکاسل یونایتد را رد کرد، هرچند هنوز جایگاه ثابتی در برنامه های توماس بریک وجود ندارد. دستمزد 300 هزار لوکاکو در هفته احتمالا تیم های مطرح اروپایی از جمله باشگاه سابقش اینتر را از به خدمت گرفتن او باز می دارد.

زمانی که لوکاکو سال گذشته با اسکای ایتالیا صحبت کرد، از ترک اینتر پشیمان شد و گفت که می خواهد روزی به باشگاه برگردد، اما ستاره نوشت که اگر این مهاجم بخواهد تابستان امسال به سری آ بازگردد، باید نیمی از حقوق خود را کاهش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید