رسانه های اسرائیلی: تل آویو از برنامه ایران برای حمله گسترده پهپادی به اسرائیل آگاه است

رسانه های اسرائیلی: تل آویو از برنامه ایران برای حمله گسترده پهپادی به اسرائیل آگاه است

روهر نه وب سایت دبکا فایل مرتبط با سازمان جاسوسی موساد نوشت: گروهی منتخب از خبرنگاران ایرانی روز شنبه بیش از 100 هواپیمای بدون سرنشین نظامی را مشاهده کردند. این گروه از خبرنگاران به مدت 45 دقیقه با چشمان بسته به سمت پایگاهی مخفی در اعماق کوه های زاگرس ایران پرواز کردند.

به گفته یکی از سازمان های جاسوسی این رسانه، کشف یک پایگاه سری پهپادی توسط جمهوری اسلامی ایران در دل رشته کوه های زاگرس همچنان مورد توجه رسانه های رژیم موقت صهیونیستی قرار دارد. زاگرس 100 فروند پهپاد تهیه کرد.

وب سایت دبکا فایل گزارش داد که گروهی منتخب از خبرنگاران ایرانی روز شنبه (28 مه) بیش از 100 پهپاد نظامی را مشاهده کردند. این گروه از خبرنگاران به مدت 45 دقیقه با چشمان بسته به سمت پایگاهی مخفی در اعماق کوه های زاگرس ایران پرواز کردند.

این گروه پس از فرود مورد استقبال سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش قرار گرفتند. سرلشکر عبدالرحیم موسوی خطاب به آنها گفت: شکی نیست که پهپادهای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قدرتمندترین هواپیماهای منطقه هستند. توانایی ما برای ارتقاء پهپادها غیرقابل توقف است.

تارنمای جاسوسی موساد به موقعیت این پایگاه در اعماق زمین اشاره کرد و نوشت که اکثر پهپادها به موشک های قائم-9 که معادل موشک های هلفایر آمریکا هستند، مسلح بودند.

این وب سایت به نقل از منابع خود ادعا می کند که اسرائیل (رژیم) مدت ها قبل از برنامه ریزی ایران از استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای حمله بزرگ مطلع بوده است.

منابع رسانه ای روز دوشنبه اعلام کردند یگان های پدافندی ارتش موقت صهیونیستی از ترس حملات نیروهای مقاومت در آماده باش کامل به سر می برند.

به نقل از سایت تایمز اسرائیل، نیروهای پدافند هوایی اسرائیل به دلیل ترس از احتمال حمله ایران در پاسخ به شهادت صیاد هدی، افزایش یافته اند. نیروهای امنیتی رژیم موقت صهیونیستی از حملات موشکی یا انتحاری گروه های تحت حمایت ایران در لبنان و سوریه بیم دارند و سامانه های مختلف پدافند هوایی از جمله گنبد آهنین در حالت آماده باش هستند.

رژیم صهیونیستی موقت بارها هشدار داده است که پهپادهای ایرانی یک تهدید جدی هستند. وب سایت تحلیلی صهیونیستی اخیرا نوشت که با توسعه زرادخانه عظیم پهپادها، ایران پتانسیل تغییر بازی در خاورمیانه را دارد.

به گزارش وب سایت صهیونیستی یانوس، این بمب گذار انتحاری، سلاح مرگبار جدید، نه تنها تهدیدی برای اسرائیل، متحد استراتژیک واشنگتن در منطقه است، بلکه تهدیدی قابل توجه برای منافع منطقه ای آمریکا است.

این وب سایت با تاکید بر توانایی پهپادهای ایرانی برای عبور از لایه های دفاعی رژیم موقت صهیونیستی، اعلام کرد ایران همچنین فناوری و دانش مورد نیاز برای تولید پهپادها را در غزه که تنها 70 کیلومتر با تاسیسات هسته ای دیمونا فاصله دارد، انتقال داده است. در ماه می، حماس از هواپیماهای بدون سرنشین انتحاری مملو از 11 پوند مواد منفجره استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید