رستم قاسمی به دلیل اینکه تحریم ها را بی اثر کرد، تحریم شد


ساعت: 22:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۱
کد خبر: 1917523

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: هر فردی در کشور ما که بتواند با فعالیت های خود برای نظام مفید باشد، یکی از دشمنان آمریکا محسوب می شود و در واقع رستم قاسمی هم یکی از آنها بود و به دلیل انجام تحریم ها تحریم شد. بی اثر

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص ویژگی های شخصیتی سردار رستم قاسمی گفت: وی زندگی خود را وقف خدمت به مردم کرد و در سن 16 سالگی برای دفاع از کشورمان وارد جبهه ها شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به خدمات سردار قاسمی در عرصه های مختلف گفت: وی پس از دفاع مقدس به ساخت و ساز پرداخت و بسیاری از فعالیت های عمرانی در کشور از جمله سدها، پل ها، بنادر، سازه های راه و پالایشگاه ها و پروژه های پتروشیمی است. نتیجه تلاش او

وی ادامه داد: سردار قاسمی عمر پربرکتی داشت و از ابتدای انقلاب قریب به چهار دهه از عمر خود را در خدمت مردم گذراند.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه سردار قاسمی در دوران دفاع مقدس و پس از آن همواره مشغول جهاد و تلاش برای خدمت به مردم بود، تصریح کرد: آثار زحمات و فعالیت های سردار قاسمی در توسعه جزایر مشهود است و توسعه بسیاری از جزایر است. نتیجه فعالیتش..

وی با اشاره به نقش سردار قاسمی در خنثی سازی تحریم ها خاطرنشان کرد: وی در خنثی سازی تحریم ها نقش داشت. اگر امروز در حوزه مهندسی، سدسازی، راه سازی و فعالیت های بسیار بزرگ تحریم نداریم، به دلیل بی اثر بودن تحریم ها در این حوزه ناشی از فعالیت های مرحوم رستم قاسمی و امثال ایشان است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این سوال که چرا آمریکا سردار رستم قاسمی را تحریم کرد، گفت: هر فردی در کشور ما بتواند با فعالیت های خود برای نظام مفید باشد، یکی از دشمنان آمریکا محسوب می شود. . به همین دلیل آمریکایی ها و متحدانشان با این گونه افراد با تحریم، تخریب، ترور شخصیت و انواع روش های دیگر برخورد می کنند. در واقع او تحریم شد چون تحریم ها را بی اثر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید