رضایان مقابل پرسپولیس پس از مصاحبه جنجالی

رضایان مقابل پرسپولیس پس از مصاحبه جنجالی

دیدار تیم های سپاهان و پرسپولیس فردا (یکشنبه) در اصفهان برگزار می شود و رامین رضایان با انگیزه ای متفاوت به مصاف تیم سابقش می رود.

پرسپولیس در فصل گذشته در بازی پایانی خود با حاشیه عجیبی روبرو شد. رامین رضاییان مدافع آن تیم دوشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و انتقادات عجیبی از هم تیمی هایش در پرسپولیس کرد که واکنش هایی را در پی داشت. این صحبت ها حتی باعث ناراحتی مربیان و بازیکنان پرسپولیس هم شد. از آنجایی که تمرین پرسپولیس فردای آن مصاحبه جنجالی تعطیل شد، مربیان و بازیکنان تا دیدار روز چهارشنبه با رضایان با او مقابله نکردند.

در این تمرین پرسپولیس که آخرین تمرین این تیم در فصل گذشته بود، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به انتقاد از رضایان پرداخت. گل محمدی به انتقاد از رضاییان پرداخت و به آن بازیکن گفت که نباید در مورد تیمش و هم تیمی هایش اینطور در رسانه ها صحبت می کرد. صحبت های سرمربی پرسپولیس دقایقی به طول انجامید و گل محمدی از رفتار بازیکن تیمش انتقاد کرد و در نهایت به باشگاه اعلام کرد که نیازی به او نیست. قرارداد رضایان تمدید نشد تا این بازیکن راهی سپاهان اصفهان شد.

در آستانه بازی سپاهان و پرسپولیس شنیدیم که رامین برای ترک نیمکت تیم سابقش مردد بود اما تصمیم گرفت دل هواداران پرسپولیس را به دست آورد و برای جلوگیری از اتفاقات بعدی به سراغ یحیی گل محمدی و کادرفنی سره پوشان رفت. و قبل از شروع مسابقه پرسید

دیدگاهتان را بنویسید