رفتار زشت با ستاره سابق در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی

رفتار زشت با ستاره سابق در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی

در این مراسم بسیاری از ستارگان و پیشکسوتان فوتبال ایران دعوت شده بودند که بسیاری از آنها خودشان به این مراسم نرفته بودند اما دعوت نامه های فدراسیون فوتبال شکل دیگری داشت و حداقل در یک مورد دعوتنامه برای یک پیشکسوت ارسال شده بود. پس گرفته شد!

حمید استیلی گلزن قرن فوتبال ایران به مراسم رونمایی از این پیراهن دعوت شد اما دعوتش به طرز عجیبی پس گرفته شد! متن ارسالی فدراسیون فوتبال برای دعوت از حمید استیلی به شرح زیر است:

جناب آقای حمید استیلی به مراسم رونمایی از لباس تیم ملی جام جهانی 2022 دعوت شده اید برای اطلاعات بیشتر به لینک ارائه شده مراجعه فرمایید.

حمید استیلی همان روز در گفت و گوی رادیویی از عملکرد کارلوس کی روش در عدم پرورش مربیان جوان ایرانی برای نسل آینده فوتبال ایران انتقاد کرد و گفت: کارلوس کی روش 8 سال در تیم ملی ایران کار کرده است. در این مدت کدام مربی را در کنار خود قرار داده است تا با کسب تجربه به آینده تیم ملی کمک کند؟ حالا هم بعد از بازنشستگی جواد نکونام از دیگر مربیان ایرانی مثل وحید هاشمیان استفاده نمی کند.

تا اینجای کار ما یک دعوت ساده و انتقاد منطقی داشتیم، اما به نظر می رسد انتقاد استیلی باعث ناراحتی کویروس یا یکی از مقامات فدراسیون فوتبال شده است، زیرا روز دوشنبه 16 نوامبر، دعوت استیلی پس گرفته شد.

متن زیر برای حمید استیلی ارسال شده است:

هواداران عزیز حمید استیلی با سلام. با عرض پوزش به اطلاع می رسانیم پیامک ارسالی سامانه خانواده فوتبال در تاریخ 24 آبان به اشتباه ارسال شده و فاقد اعتبار می باشد.

به نظر می رسد این اقدام اتحادیه فوتبال انگلیس در هر صورت قابل قبول نیست. دعوت از ستاره ای که در 50 سال گذشته یکی از نمادهای فوتبال ملی ما بوده و سپس اعلام اشتباه بودن این دعوت، به نوعی نشان دهنده انتقاد ناپذیری بزرگترین مرجع فوتبال ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید