رفتار زشت رونالدو با هم تیمی سابقش!

منچستریونایتد روز گذشته در اولدترافورد میزبان وستهم بود تا دوازدهمین بازی خود در لیگ برتر را در این فصل برگزار کند. قبل از شروع بازی، به طور رسمی اعلام شد که اریک تنهاچ از ابتدای این دیدار کریستیانو رونالدو را به میدان خواهد فرستاد و در نتیجه همه نگاه ها به ستاره پرتغالی دوخته شد.

در حالی که بازیکنان یونایتد برای گرم کردن وارد زمین اولدترافورد شده بودند، در حالی که از دقایقی قبل پخش زنده این دیدار آغاز شده بود، خدمه تلویزیون اسکای در حاشیه حضور داشتند. کارشناسان توری که برای این مسابقه به اولدترافورد آمدند لوئیس ساها، جیمی ردنپ و گری نویل بودند.

گرم کردن کریستیانو رونالدو به جایگاه کارشناسان اسکای رفت و با لوئیس ساها و جیمی ردنپ دست داد. اما وقتی نگاهش به گری نویل افتاد، او را با دست تکان داد و به زمین بازگشت تا به گرم کردن خود ادامه دهد.

حرکت رونالدو بلافاصله جنجالی شد و واکنش های زیادی را به همراه داشت. بیشتر واکنش ها به این موضوع مربوط می شد که گری نویل علیرغم اینکه در این سال ها یکی از ستاره های بزرگ شیاطین سرخ محسوب می شد و یک بار با کریستیانو در آن تیم بازی کرده بود، در این فصل بارها از ستاره پرتغالی انتقاد کرده است. منتقدان رفتار رونالدو گفتند که این به گری نویل نشان داد که کریستیانو نمی تواند هیچ انتقادی را تحمل کند.

البته این حرکت رونالدو بی سابقه نبود و حدود سه ماه پیش دوباره تکرار شد. قربانی رونالدو در آن زمان جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول بود که یکی از منتقدان معروف او مانند گری نویل به حساب می آید. در لحظاتی قبل از شروع بازی بین یونایتد و لیورپول در ماه آگوست، رونالدو به کنار زمین رفت و با کارشناسان حاضر از جمله گرین نویل گفتگو کرد، اما با کمبود کامل فضا به زمین بازگشت.

جیمی کاراگر بلافاصله به اقدام شب گذشته رونالدو واکنش نشان داد و در توییتی خطاب به نویل نوشت: به باشگاه تبعیدی رونالدو خوش آمدید.

اما امروز گری نویل به این اتفاق واکنش نشان داد. وقتی میکا ریچاردز ویدیوی کوتاهی از صحبت کردنش با گری نویل توییت کرد. ریچاردز از نویل پرسید: «نبودن جای رونالدو چه حسی داشت؟ و ستاره سابق یونایتد پاسخ داد: رونالدو طوری رفتار می کند که انگار ما هم تیمی هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید